۶۹۱۴۴۰
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

منتفی شدن طرح ترافیک جدید بعید است

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با ارائه توضیحاتی درباره موافقت کمیته انطباق با طرح ترافیک جدید گفت: با تغییر در مدیریت شهری، بعید است این طرح منتفی شود؛ البته اجرا نشدن این طرح منوط به فراهم نشدن زیرساخت‌های آن است.

ایسنا نوشت: معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با ارائه توضیحاتی درباره موافقت کمیته انطباق با طرح ترافیک جدید گفت: با تغییر در مدیریت شهری، بعید است این طرح منتفی شود؛ البته اجرا نشدن این طرح منوط به فراهم نشدن زیرساخت‌های آن است.

غلامحسین آرام درباره طرح ترافیک ۹۷ گفت: مصوبه طرح ترافیک جدید مورد تایید کمیته انطباق قرار گرفت و اصلاحات مدنظر نیز اعمال شد.

او گفت: مسئولان ذیربط می‌توانند این طرح را در سال جدید و در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها اجرا کنند.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران درباره اینکه آیا با تغییر مدیریت شهری در شهرداری تهران این طرح اجرایی خواهد شد یا خیر گفت: با تغییر در مدیریت شهری، بعید است این طرح منتفی شود.

آرام با بیان اینکه مجموعه شهرداری مصر به اجرای طرح بوده است، گفت: اجرا نشدن این طرح منوط به فراهم نشدن زیرساخت‌های آن است.

او گفت: اما اگر بخواهند طرح قدیمی را اجرا کنند هیچ مانعی وجود ندارد و نیاز به مصوبه ندارد؛ برای طرح جدید هم تاییدیه صادر شده است بنابراین این طرح نیز از دید ما منعی ندارد اما مهم زیرساخت‌های آن خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران تاکید کرد: بنابراین هم طرح قدیم و هم طرح جدید برای اجرا مشکلی نخواهند داشت و نیاز به مصوبه جدید ندارد مگر اینکه بخواهند تغییرات دیگری اعمال شود.

نامگذاری خیابان مصدق منوط به تاییدیه کمیته انطباق

آرام درباره تغییر نام خیابان نفت شمالی به خیابان مصدق گفت: هنوز مصوبه شورای اسلامی شهر تهران برای ما ارسال نشده است و این موضوع نیز بستگی به بررسی کمیته انطباق و نظر نهایی آنها دارد.

او در خصوص افزایش قیمت متروی تهران و حومه نیز توضیح داد: افزایش قیمت متروی تهران و حومه نیز این هفته در کمیته انطباق فرمانداری تهران مطرح و بررسی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این طرح هیچ تاثیری تو آلودگی هوا نداره و فقط دزدی جدیده ....

    • بدون نام

      ما که از طرح ترافیک جدید چیزیی نفهمیدیم.فقط این دستگیرمان شد که هر که پول خوب بده می تواند در ساعات طلایی وارد شلوغی طرح شود.
      خوب .الحمدالله این مشکل پولدارها هم حل شد‌.افرین بر این مسءولین مشکل گشا برای اقشار مشابه خودشان.
      انشالله در رفع سایر مشکلات نیز به خوبی این مساله راه حل داشته باشید.

    • بدون نام

      به جای طرح ترافیک جدید ، فکر تعطیل کردن کارخانه تولید آلودگی صوتی و تنش و ارتعاش و کارخانه تولید دود هواپیماهای پهن پیکر فرود گاه مهر آباد باشید ، دروغ گو ها اگه فکر سلامتی مردم هستید از خودتون شروع کنید ، نه از جیب مردم ! /

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج