۶۹۱۴۷۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

سیدجلال: لغو بازی تدارکاتی به ما مربوط نیست

مدافع پرسپولیسی تیم ملی که در اردوی آماده سازی شاگردان کی‌روش حضور دارد به تشریح شرایط تیم ملی پرداخت.

ورزش سه: سیدجلال حسینی، مدافع باتجربه تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی ایران و همچنین شرایط اردویی در آخرین روزهای سال ۹۶ به توضیح پرداخت.

مدافع شماره ۴ تیم ملی صحبت‌هایش را اینچین آغاز کرد و گفت: خدا را شکر اردوها شروع شده و البته ما از روز گذشته به اردو اضافه شدیم اما در مجموعه یک کار را دنبال می‌کردیم. به نظرم با شرایط خوبی آماده هستیم و روز به روز پیشرفت می‌کنیم. من هر روز و بعد از ریکاوری پیشرفت را می‌بینم.

وی در خصوص لغو دیدار دوستانه با سیرالئون گفت: ما باید خوب تمرین کنیم و خوب آماده شویم. ما وظیفه داریم در اردوها به خوبی تمرین کنیم و آماده شویم و امیدوارم شرایط به خوبی پیش برود.

سیدجلال در واکنش به اینکه آیا بازی با سیرالئون می‌توانست به سود ما باشد گفت: خیلی می‌تواند کمک کند. هر بازی تدارکاتی می‌تواند به تیم کمک کند و در دیگر تیم‌ها هم همینطور است. بازی تدارکاتی این نیست که شما با تیم‌های بزرگ بازی کنید. بازی تدارکاتی برای آماده سازی، هماهنگی، بالا بردن تمرکز و اعتمادبنفس بازیکنان است. هر بازی در این شرایط می‌تواند کمک کند. ما ۴ سال قبل هم بازیهای تدارکاتی خوبی مقابل تیم‌های آفریقایی انجام دادیم.

کاپیتان تیم ملی در خصوص جو حمایتی در آستانه جام جهانی و آماده سازی تیم ملی گفت: حمایت خوب است و البته باید بیشتر شود. ما آماده سازی را ادامه می دهیم و کار را دنبال می کنیم. بعد از بازی های لیگ و آسیا ریکاوری را پشت سر می‌گذاریم. اردوهای کمی داشتیم و این ریکاوری‌ها کمک می کند تا بیشتر در کنار هم باشیم و برای جام جهانی آماده شویم.

مدافع باتجربه تیم ملی در واکنش به اینکه چرا فدراسیون ایران در تدارک بازی‌های تدارکاتی با مشکل مواجه است و معمولا بازی‌ها لغو می شود گفت: مشکل ما بازیکنان نیست و امیدوارم مشکلات حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روایی

      فقط مونده تو دوپینگی نظر بدی بی غیرت اگه بلد بودی که تو دربی نظر میدادی و سوراخ سوراخ نمبشدی که ابرو بریزید رفیق علیل وذلیلت کجاست عکساش که میگه تنگ کجاست ای وای بر هر چی بی غیرت لعنت

    • بدون نام

      ننه عروس باز حرف زد!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج