جاباما
۶۹۱۴۹۶
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

ذوالفقارنسب: این بازی‌ها در شأن ایران نیست

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که بازی با سیرالئون هیچ ارزش فنی برای تیم ملی فوتبال ایران ندارد و این بازی‌ها در شأن تیم راه‌یافته به جام جهانی نیست.

خبرگزاری تسنیم: بیژن ذوالفقارنسب درباره لغو بازی دوستانه ایران با تیم سیرالئون، اظهار داشت: اینکه ارتباطات و هماهنگی‌ها با منابع رسمی و بین‌المللی انجام نمی‌شود، برای فوتبال ما نه تنها نکته مثبتی نیست، بلکه خیلی بد و ضعیف است. آژانسی کار هماهنگی بازی ایران و سیرالئون را انجام داده است که احتمالاً اطلاعات کامل یا ارتباطات قوی با کشورها و تشکیلات فوتبال را ندارد. معمولاً ایجنت‌ها بازی‌های دوستانه را هماهنگ می‌کنند و شاید این شرکتی که بازی ایران را هماهنگ کرده، بسیار ضعیف و جزو شرکت‌هایی است که منافع زیادی را برای خودشان طلب می‌کنند.

وی افزود: بازی کردن با تیمی که لیگ ندارد و بازیکنانش هم حرفه‌ای نیستند، اصلاً برای تیم ما خوب نیست. اینکه ما هم بگوییم با برد سیرالئون در شرایط روحی مناسبی قرار می‌گیریم، سیاست خوبی نیست. باید ببینیم تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی با چه تیم‌هایی بازی دوستانه برگزار می‌کنند. به نظرم فدراسیون فوتبال باید رویکردی منطقی در این خصوص داشته باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: من دوست ندارم که بحث کی‌روش را به میان بیاورم که خودش بازی با سیرالئون را هماهنگ کرده بود، چون در شأن تیمی که به جام جهانی راه یافته نیست که چنین بازی‌هایی برگزار کند. بازی کردن با تیم‌هایی مثل لیبی یا سیرالئون هیچ‌گونه ارزش فنی برای فوتبال‌مان ندارد. شاید اگر با یک تیم لیگ یکی خودمان بازی می‌کردیم، ارزشمندتر بود تا بازی با سیرالئون که لیگ و بازیکن حرفه‌ای ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      فدراسیون*****-سیرالئون و عشق است.زنده باد کیروش کبیر.هههههههههههه

    • بدون نام

      احسن

    • ناصر

      وقتی دکتر نماینده مجلس ما که مسوول دوستی بافرانسه س بلد نیست بگه لوور رییس فوتبال هم باید ندونه که سیرالوووون تعلیقه پول پول سفر گردش دیگه چی میخان از خدا در داقع گاو شده وکیل کاهدون

    • بدون نام

      توبرو مربی تیم ملی بشو فقط ازکیروش ایراد میگیری اگه سواد فوتبالیت اینقدر بالاست برو مربی یه تیم قوی بشو

    • بدون نام

      اتفاقا در شان ایرانه به همین راضی باشیم

    • M. f

      جیب کی‌روش پر بشه وگرنه کی به شان تیم اهمیت میده. پول بیت المال مثل علف خرس میریزن توجیب این مردک بعدشم به ریش هممون میخنده

    • موسوی

      دکی جوووون کسی بامون بازی نمی کنه

    • حسین پرسپولیسی

      بازی بانساجی مازندران کیفیتش بیشتر از این بازی .تیم ۹۷جهان مال ما .تیم اول دوم مال کره وژاپن .اخه فدراسیون ۵ستاره ما لیاقتش همیناست.چقدر خرج کردید چقدر خوردید .فدراسیون بی لیاقت .

    • سعید

      کاسه داغتر از آش

    • بدون نام

      همینم فردا به زور میبره!

    • TNT2

      پروفسور منفی ..عمو جون هیج تیمی با ایران بازی نمیکنه یکی به این عمو بگه ...اقا میتونی خودت برو بگو من فلان تیم بزرگ دنیا رو میتونم بیارم..از دور نشستی میگی لنگش کن. حتی لیبی هم بازی با ایران وبهم زد پس چیزی نگو وقتی لیبی هم حاضر به بازی با ما نیست میخوای تیم منتخب جهان بیاد چطوره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وشما هیچ کس و قبول ندارین !!!!!!

    • ياران

      آقای ذوالفقار نسب شما تیم درحد ایران دعوت کن، ازنظر شما سرمربی تیم ملی ایران در حد تیم ملی ایران نیست مشگل اصلی شما کیروش ومردم هستند،،، خجالت بکشید اينهمه حسادت و دشمنی با سرمربی فهیم تیم ملی ایران

    • بدون نام

      آخه شما از فوتبال چی نيدونيد آقای ذولفقاري.اگه نيدونستيد تا حالا ایران واسه خودش کسی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج