۶۹۱۵۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پایان جلسه کمیسیون مشترک برجام

جلسه کمیسیون مشترک برجام پس از حدود ۳ ساعت در هتل کوبورگ وین به پایان رسید اما دیدارها و رایزنی های سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه بعدازظهر امروز در وین ادامه خواهد یافت.

ایرنا: جلسه کمیسیون مشترک برجام پس از حدود ۳ ساعت در هتل کوبورگ وین به پایان رسید اما دیدارها و رایزنی های سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه بعدازظهر امروز در وین ادامه خواهد یافت.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و هیات همراه ، حدود ساعت ۱۴ به وقت محلی هتل کوبورگ را ترک کردند.


عراقچی هنگام ترک هتل کوبورگ صحبتی با خبرنگاران انجام نداد اما یکی از اعضای هیات ایرانی که خواست نامش فاش نشود، گفت که معاون سیاسی وزیر امور خارجه تا ساعاتی دیگر به هتل کوبورگ باز می گردد و احتمالا دیدارهای دوجانبه ای از جمله با طرف آمریکایی خواهد داشت.


هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام از روز اجرای برجام (۱۶ ژانویه ۲۰۱۶) تا کنون، ساعت ۱۱ صبح امروز به وقت محلی وین در هتل کوبورگ آغاز شد و به گفته عراقچی، این نشست بر موضوع رفع تحریم ها و رسیدگی به موارد نقض برجام توسط آمریکا متمرکز است.


عراقچی روز پنجشنبه در این زمینه گفت: در حاشیه نشست کمیسیون مشترک برجام بطور معمول با برخی از کشورهای مشارکت کننده در برجام یا در صورت نیاز با همه آنها دیدارهای دوجانبه برگزار می کنیم. این بار هم تا الان با هیات اتحادیه اروپا ، روسیه ، فرانسه و آلمان دیدار کرده ایم و با هیات های دیگر نیز متعاقبا دیدارهایی خواهیم داشت.


وی خاطرنشان کرد: در دیدارهای دوجانبه مباحث مربوط به میزان پایبندی دولت آمریکا به تعهداتش در برجام و مواردی که مورد نقض واقع شده است را مطرح کردیم. مواضع برخی از کشورها کاملا با مواضع ایران نزدیک است و مواضع برخی دیگر نیز موید نقض برجام توسط آمریکا است ولی تا حدی از گفتن آن ابا دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج