۶۹۱۵۱۶
۱ نظر
۵۰۸۲
۱ نظر
۵۰۸۲
پ

حضور مارگو رابی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود»

از همان ابتدای معرفی پروژه‌ی فیلم سینمایی Once Upon A Time In Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود»، در شایعات نام مارگو رابی (Margot Robbie) به عنوان یکی از بازیگران این فیلم به گوش می‌خورد. اکنون این خبر به صورت رسمی تایید شده است. 

گیمفا: از همان ابتدای معرفی پروژه‌ی فیلم سینمایی Once Upon A Time In Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود»، در شایعات نام مارگو رابی (Margot Robbie) به عنوان یکی از بازیگران این فیلم به گوش می‌خورد. اکنون این خبر به صورت رسمی تایید شده است.

بعد از همه‌ی شایعه‌های اخیر، سایت ددلاین به صورت رسمی اعلام کرده است که این بازیگر استرالیایی که به تازگی برای فیلم I, Tonya «من، تونیا هستم» نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، در حال مذاکرات نهایی برای پیوستن به فیلم Once Upon A Time In Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» کارگردان مشهور هالیوودی یعنی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) است. فیلمی که تا به این لحظه حضور بازیگران مشهور و نامی همچون لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و برد پیت (Brad Pitt) در آن قطعی شده است. اضافه شدن مارگو رابی به تیم بازیگران این فیلم، می‌تواند جذابیت این لیست را بیش‌ از پیش کند. مارگو رابی (Margot Robbie) قرار است در نقش شارون تیت، بازیگر معروف کشته‌شده هالیوود، ایفای نقش کند. شارون تیت همسر رومن پولانسکی، کارگردان معروف، بود. قتل شاروت تیت یکی از فجیع‌ترین قتل‌هایی بود که توسط چارلز منسن و دوستانش انجام شد.

حضور مارگو رابی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود»

این دومین باری است که مارگو رابی با لئوناردو دی‌کاپریو همبازی می‌شود. آن‌ها در گذشته در فیلم The Wolf Of Wall Street در مقابل هم ایفای نقش کرده‌اند. همچنین رابی حضور کوتاهی در فیلم The Big Short که برد پیت در آن ایفای نقش کرده، داشته است.

ماجرای این فیلم در تابستان سال ۱۹۶۹ در شهر لس‌ آنجلس رخ می‌دهد. داستان فیلم بعدی تارانتینو بر روی یک بازیگر تلویزیونی مرد با نام ریک دالتون (با بازی دی‌کاپریو) تمرکز دارد. البته، قرار است داستان قتل شارون تیت (همسایه شخصیت ریک در فیلم) و چهار دوستش هم در پس‌زمینه‌ی داستان اصلی فیلم دنبال شود.

فیلم Once Upon A Time In Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود»، توسط شرکت سونی در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۹۸) اکران خواهد شد. تاریخ اکران این فیلم دقیقاً مصادف با پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و ۴ دوست دیگرش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      دلم میخواد بخوابم بعد بیدار شم ببینم این فیلم اومده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج