جاباما
۶۹۱۷۹۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

طالقانی: بازی با سیرالئون مفید است

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان گفت: مشکلات فعلی استقلال خوزستان را پیش بینی می‌کردیم و می دانستیم چه اتفاقاتی در حال وقوع است

خبرگزاری مهر: عبدالکاظم طالقانی در گفتگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در خصوص وضعیت تیم های فوتبال استان خوزستان گفت: در بخش مسابقات فوتبال در دو محور کشوری و استانی فعالیت می کنیم. سعی هم داریم در ارتقای این روند، تاثیرگذاری های خاص خودمان را داشته باشیم.

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان در خصوص مشکلات باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: نامه نگاری های زیادی را برای حل مشکلات این باشگاه انجام دادیم. حدود یک ماه پیش هم چند نامه به این باشگاه زدیم و به مدیریتی این باشگاه اعلام کردیم اگر نمی تواند تیمداری کند آن را در اختیار هیات فوتبال قرار دهد تا اقدامات بعدی را انجام دهیم. اما متاسفانه هنوز پاسخی به این نامه ها داده نشده است. مشکلات امروز این تیم را حدس می زدم.

طالقانی ادامه داد: البته نباید فراوش کنیم که مشکلات مالی مربوط به باشگاه‌ها باعث بروز چنین مشکلاتی می شود. باشگاه ها نمی توانند درآمدزایی داشته باشند. دولت هم طبق قانون کمکی نمی کند. جالب اینجاست حق پخش تلویزیونی هم ادا نمی شود. تیم های حرفه ای دنیا، نود درصد بودجه خود را از طریق همین حق پخش تلویزیونی می گیرند. طبیعی است وقتی مشکلات اینچنینی برطرف نشود سرمایه گذار هم حاضر نیست منابع مالی اش را خرج کند تا پول وارد فوتبال شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص حاشیه های ایجاد شده درباره دیدار تدارکاتی امروز تیم ملی فوتبال ایران با سیرالئون افزود: در جریان برنامه های تیم ملی هستیم. همه چیز را می دانیم. اما اینکه بار فنی تیم‌ها به چه میزان است و چگونه می خواهیم در مقابل آنها صف آرایی کنیم بستگی به نظر کادرفنی تیم ملی دارد. آقای کی‌روش مربی بزرگی است که با تجارب خودشان این بازی ها را برای شناخت هر چه بیشتر از توانایی های تیم تعیین می کنند. فکر می کنم این بازی هم برای تقویت تیم در نظر گرفته شده است و برای تیم ملی مثبت خواهد بود.

وی در باره اینکه بازیکن اصلی این تیم که در ونکوور کانادا بازی می کند مطلبی را تحت عنوان «بازیکنان فعلی سیرالئون که به ایران آمده اند بازیکنان خانگی هستند» انتشار داده است اظهار داشت: نمی دانم صحت و سقم این موضوع تا چه میزان است. شناخت فنی هم از این تیم ندارم اما در جریان برنامه های تیم ملی هستیم.

طالقانی درباره اینکه مدرک تحصیلی دبیرکل فدراسیون به هیات رییسه ارائه شده است گفت: آقای ساکت مدارک خود را ارائه کرده اند و اینکه می گویند تحصیلاتش زیر دیپلم است درست نیست.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره بلاتکلیفی هواداران تیم ملی که اقدام به خرید بلیت جام‌جهانی کرده اند و نتوانسته‌اند هنوز هتل محل اقامت خود را رزرو کنند تصریح کرد: من در جریان این امور نیستم. شما هم قرار بود تنها در خصوص مشکلات فوتبال خوزستان سوال بپرسید. کارهای مربوط به این حوزه در اختیار آقای ساکت و ممبینی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... آره برای دل درد، استفراغ، سردرد، سرگیجه هم مفیداست... دکترجناب خان

    • بدون نام

      خخخخ عالی بود

    • بدون نام

      خخخخخخ خیلی هم مفید است

    • بدون نام

      اگراینونگه که پست بهش نمیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج