۶۹۱۸۶۷
۱۴ نظر
۵۰۳۶
۱۴ نظر
۵۰۳۶
پ

بلیط هواپیما برای ایثارگران نیم بها شد

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از صدور بلیط نیم‌ بهای هواپیما برای ایثارگران از طریق سامانه شرکت هواپیمایی هما خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از صدور بلیط نیم‌ بهای هواپیما برای ایثارگران از طریق سامانه شرکت هواپیمایی هما خبر داد.

محمود تبریزی با اشاره به ماده ۴۱ قانون جامع خدمات‌ رسانی به ایثارگران گفت: براساس این ماده قانونی جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، آزادگان و خانواده‌ های شاهد و خانواده جانبازان ۷۰ درصد در صورت مسافرت داخلی از طریق شرکت‌ های دولتی یا خصوصی هواپیمایی، راه‌آهن و کشتیرانی با ارائه کارت ایثارگری و یا معرفی ‌نامه بنیادشهید از پرداخت ۵۰ ‌درصد هزینه بلیط مسافرت معاف هستند.

وی افزود: همان ‌طور که در این ماده نیز ذکر شده است تا پیش‌ از این جهت دریافت بلیط نیم ‌بها نیاز به ارائه کارت ایثارگری و یا معرفی‌ نامه بنیادشهید به شرکت هواپیمایی وجود داشت، اما با هماهنگی انجام ‌شده بین اداره کل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و شرکت هواپیمایی هما، امکان استعلام ایثارگری افراد در سامانه این شرکت ایجاد شده است.

تبریزی ادامه داد: ایثارگران می ‌توانند پس ‌از این به ‌جای مراجعه حضوری، از طریق سامانه اینترنتی نسبت به دریافت بلیط نیم‌ بهای هواپیما از طریق شرکت هواپیمایی هما اقدام کنند.

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حال حاضر پیگیری ‌های لازم برای امکان اجرای این روند از طریق سامانه شرکت هواپیمایی آسمان نیز در حال انجام است تا به ‌زودی شاهد ارائه این خدمت برای ایثارگران متقاضی دریافت بلیط از این شرکت هواپیمایی نیز باشیم.

براساس آمار بنیادشهید، تعداد جانبازان زیر ۲۵ درصد ۳۳۱ هزار و ۵۵۵ تن، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر ۲۳۳ هزار و ۲۶۷ تن، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد ۲۵ هزار و ۴۸۱ و جانبازان بالای ۷۰ درصد حدود ۹ هزار و ۶۸۸ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب

    • ایرانی

      چی شده که به فکر جانبازان افتاده اند بعد از چندين سال خیلی عجیبه!!!

    • بدون نام

      آیا رزمندگان ایثارگر هم می توانند از تسهیلات قید شده بالا بهره مند گردند؟

    • بدون نام

      حق شان بود کامل رایگان بود برای عزیزان

    • بدون نام

      رزمندگانی که چندین سال درجبهه بودند وکارت ایثار دارند راشامل میشود .

    • Hadi

      از این حق و حقوق ها تا میتونین بهشون بدین. نوش جونشون. واقعا از جان خودشون گذشتن.
      ولی تو رو خدا دیگه دستشون رو از این سهمیه های استخدامی ها و آزمون ها که بحث رقابتی فکر و توانائی ذهنی جوناست کوتاه کنید. بذارید احترامشون حفظ بشه.

    • بدون نام

      آیا رزمندگانی که سه ماه در جبهه بودند و ایثارگر شناخته می شوند می توانند از تسهیلات قید شده بالا استفاده کنند؟

    • حجت

      اینکه چیزتازه ای نیست فقط میخوایدآبروایثارگران وخانواده شهداروببرید

    • بدون نام

      چرا فقط جانبازان اونایی که تو جنگ بودن عمرشو گذاشتن خدا خواست که سالم از جنگ برگردن کارت ایثار گری هم دارن پس اینا چی میشن اصلا در تعجبم مدیریت مملک صفر هس انگار افتاده دست یه مشت بیسواد

    • بدون نام

      یه ایثار گر. جوان جنگ تحمیلی داشتیم که هر گونه حساب می کردیم سن اعزام به جبهه او در روز پایان چنگ از 2 سال تجاوز نمی کرد .

      پاسخ ها

      • یداله اذر

        بابا همش کشک دروغ فقط اسم جانباز....یدک میکشند

    • یداله اذر

      سلام من. فقط می خواستم ببینم که مسولین شرکت هواپیمایی ماهان کیاهستندکه اهمیت به. خرابکاری درپروازنمی دهنده. گوش شنوادارندجواب. بنده رابدهند بنده مسافرجامانده از پرواز ۱۲.۳۵دقیقه مشهدعسلویه در روز ۵شنبه بودم

    • رضا

      چه قوانین تبعیض آمیزی در بنیاد هست خانواده جانباز می‌تونه استفاده کنه اما خود جانباز جون درصد جانبازی ش به نا حق گم زده شده نمیتونه خیلی مسخره است همسر شهید که ازدواج کرده با شوهرش می‌تونه اما کسی که در کربلا جهار و پنج جند شبانه روز در زیر شدید ترین آتش تهبه عراق در میان گل و لای در زمستان سرد شب بوده فقط چون هزار بار دیگر میگوبم به نا حق کم رده شده نمیتونه فقط این موضوع هم نیست مشابه این قوانین کم نداریم ...

    • رضا

      در چنین مواقعی ننویسید ایثارگران چون کمی خوشحال میشوم بعد متوجه می‌شویم ما نیستیم هر جند با ما هی کمتر ار بک ملیون و دویست هزار هرگز نمیتونم من یکی اگه یک پنجم هم بشه بلیط بخرم ولی نفس بی عدالتی با عث ازار میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج