جاباما
۶۹۱۸۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقاد داودنژاد از وضعیت اکران «فراری»

علیرضا داودنژاد با انتقاد از وضعیت اکران فیلم "فراری" گفت: به دلایلی که در فرصت مناسب توضیح خواهم داد، چیده شدن این شرایط را برای اکران فیلمم پیش بینی می‌کردم و به مسئولان دولتی و صنفی هم هشدار داده بودم اما نسخه فیلم پیچیده شده بود.

خبرگزاری ایسنا: کارگردان فیلم «فراری» که این روزها برای فیلمبرداری فیلم «مصائب شیرین ۲» در لندن به سر می‌برد، در گفت‌وگویی با ایسنا گفت: تفصیل ماجرای اکران «فِراری» بماند برای بعد از آن که به ایران برگشتم؛ همین قدر خدمت شما عرض کنم که مسئولان پخش «هدایت فیلم» که می‌گویند در آخرین روزها معلوم شد که فیلم اکران می‌شود و به همین دلیل نتوانسته‌اند برای آن بیش از یک سالن در شهرستان و چهارده سالن در تهران فراهم کنند،اینگونه نیست.

انتقاد داودنژاد از وضعیت اکران «فراری»

داودنژاد یادآور شد: حدود چهارماه قبل در دفتر «هدایت فیلم» و با حضور بنده و اقایان شایسته، کوثری و شاهسواری جلسه‌ای تشکیل شد و در آنجا برای اکران عید «فِراری» با سرگروهی سینما «ازادی» و یا سینما «کوروش» قرار قطعی گذاشته شد و حتی با آقای سرتیپی تماس تلفنی صورت گرفته شد و بنده با ایشان هم صحبت کردم و پرونده اکران فیلم برای نوروز ٩٧ بسته شد و مسئولان سازمان سینمایی هم در جریان قرار گرفتند.

او ادامه داد: پس برای محروم ماندن «فِراری» از سر گروه‌های معمول و سالن کافی- از جمله نداشتن حتی یکی از پنج سالن پردیس ازادی- باید به دنبال دلایل دیگری بود. فیلمی که در ٩٤ تولید شده و درفجر ٩٥ هشت کاندید داشته و چهار جایزه گرفته و ازماهها قبل مسئولان صنفی و دولتی در جریان اکران نوروزی آن هستند فرصت گرفتن سر گروه و سالن را نداشته اما فیلم‌هایی که همین امسال تولید شده‌اند فرصت داشته‌اند که سرگروه بگیرند و در تهران و شهرستان به ده‌ها سالن دست پیدا کنند. متاسفانه هنوز نتوانستهام به لیست سالن‌ها و سانس‌های نمایش فیلم دسترسی پیدا کنم؛ ولی امیدوارم به زودی از مسافرت برگردم و بتوانم مشروحا از زمینه‌ها و دلایل وقوع این ترتیب از ماجرا گفت‌وگو کنم.

فیلم «فراری» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد، نویسندگی کامبوزیا پرتوی و تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری در جشنواره سال گذشته موفق به کسب چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای محسن تنابنده، سیمرغ بلورین ویژه هیئت داوران،‌ سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری (پرویز آبنار) شد.

در این فیلم محسن تنابنده،ترلان پروانه، سیامک صفری، سیما تیرانداز، رضا داوودنژاد، محمدرضا داوودنژاد، اقدس سعادت رضایی، علی داوودنژاد, کامیار نیازناک، سجاد سپهری شکیب، احمد یاوری، میترا تبریزی، علی رستگاری، حسن کریم خان زند، یاس نوروزی ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه‌ فیلم «فراری» آمده است: گلنار (ترلان پروانه) در پی یافتن یک ماشین فراری قرمز به تهران می‌آید تا شاید به آرزوهای خود برسد. نادر (محسن تنابنده) با آگاهی از موقعیت گلنار تلاش می کند او را به واقعیتهای زندگی برگرداند اما...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج