۶۹۱۹۳۹
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

اعتراف بن سلمان به همدستی با ترامپ

اظهارات ولیعهد سعودی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آمریکایی &#۰۳۹;سی بی اس&#۰۳۹; اقرار ضمنی وی به مشارکت در تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تلقی می شود.

ایرنا نوشت: اظهارات ولیعهد سعودی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آمریکایی 'سی بی اس' اقرار ضمنی وی به مشارکت در تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تلقی می شود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بن سلمان در بخشی از این مصاحبه که قرار است فردا (یکشنبه ) به طور کامل منتشر شود، اقرار کرد که پیش از تصمیم دونالد ترامپ برای اعلام قدس به عنوان پایتختی رژیم صهیونیستی وانتقال سفارت کشورش به این شهر، با جرد کوشنر داماد ترامپ دیدار و در خصوص این موضوع با وی گفت وگو کرده است.

ولیعهد سعودی در پاسخ به سوالی درباره این که آیا موضوع صلح (سازش فلسطینیان و'اسرائیل') در خاورمیانه را در دیدارش با داماد ترامپ بررسی کرده است یا خیر گفت: بله درست است ، پیگیری این مساله از سوی کاخ سفید به کوشنر سپرده شده است ووظیفه ما به عنوان دولت سعودی بهبود روابط با متحدانمان وتمام نمایندگان آن ها است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم ترامپ در انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس به روند صلح (سازش)کمک می کند یا خیر؟ گفت: سعی می کنیم روی تقویت صلح تمرکز کنیم نه چیزهایی که ممکن است تنش ایجاد کند؛ من همواره تلاش می کنم مثبت باشم بنابراین روی اموری متمرکز می شوم که هم منافع ملت فلسطین را تامین کند وهم منافع بقیه را.

قرار است مصاحبه بن سلمان فردا یکشنبه (۲۷ اسفند) یعنی ۲روز قبل از دیدارش با ترامپ (۲۹ اسفند) به طور کامل پخش شود. این اولین مصاحبه ولیعهد سعودی با تلویزیون آمریکاست.

به گفته منابع آگاه سعودی، بن سلمان در دسامبر گذشته همزمان با این تصمیم ترامپ به رسانه های سعودی دستور داده بود که بر روی برای اعلام قدس به عنوان پایتختی 'اسرائیل' وانتقال سفارت آمریکا به آن جا، تمرکز نکنند وافکار عمومی را با موضوعات و برنامه های غیر سیاسی مشغول نمایند.

دونالد ترامپ در ۱۵ آذر گذشته در سخنانی قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و اعلام کرد به زودی سفارت آمریکا را از تل آویو به این شهر انتقال می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هم کاسه داغتر آش میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پروفسور به ما مربوطه خیلی بیشتر از عربستان اگه نمیتونی درکش کنی مشکل از خودته

    • بدون نام

      رسانه هاشون افکار عمومی رو هدایت می کنند که از هیچ جا صدا در نمیاد و اینها هر غلطی بخوان می کنند .الان حتی افکار عمومی مردم ایران هم در دستشونه و کاملا دارند مردم رو به سمتی می کشونند که از بین رفتن ایران و ایجاد خاورمیانه جدید رو در پی داره .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به رسانه های اونا نیاز تفکر تمامیت خواهی بعضیا ایران را به همین سمت که گفتی داره میبره حداقل وقتی انتقاد میکنید ببینید تفاوتی با اونها دارید یا نه که ندارید

      • دفاع مقدس است و تجاوز پلید

        نه این فقط ظاهر بینیه. اونی که برای دفاع از کشور و خانواده اش سلاح به دست گرفته فقط ظاهرا شبیه به اونیه که برای حمله و تجاوز سلاح به دست گرفته و هر کسی میفهمه که چقدر با هم فرق دارن. استفاده از رسانه ها هم مثل همونه. اونی که داره از کشور و مردمش دفاع میکنه فقط ظاهرا همون کارو میکنه که دشمنش داره انجام میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج