۶۹۲۰۸۳
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

نماینده روسیه:

برنامه موشکی ایران ارتباطی به برجام ندارد

نماینده روسیه در مقر سازمان ملل متحد در وین، با تاکید بر این موضوع که برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) نیازی به توافق تکمیلی ندارد، گفت که برنامه موشکی ایران نیز هیچ ارتباطی با توافق هسته ای ندارد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده روسیه در مقر سازمان ملل متحد در وین، با تاکید بر این موضوع که برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) نیازی به توافق تکمیلی ندارد، گفت که برنامه موشکی ایران نیز هیچ ارتباطی با توافق هسته ای ندارد.

'میخائیل اولیانوف' در پی برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در وین اتریش، در گفتگو با خبرگزاری روسی تاس تاکید کرد: برجام باید به شکلی که هست، دست نخورده باقی بماند، زیرا 'یک توازن بسیار ظریف و شکننده منافع' است و روسیه اطمینان دارد که نیازمند هیچ توافق تکمیلی نیست.

وی افزود: اگر همه طرف های برجام تمایل داشته باشند به توافق های بیشتری دست یابند که هیچ ارتباطی به برجام نداشته باشد، این امر به اراده سیاسی همه آنها بستگی دارد، اما به هر روی ما اعتقاد داریم که امروز هیچ نیازی به توافق تکمیلی وجود ندارد.

به گفته نماینده روسیه در مقر سازمان ملل در وین، من مساله را این طور می بینم که کشورهای غربی نگران برنامه موشکی ایران هستند و تلاش می کنند که آن در چهارچوبی که مناسب می دانند قرار دهند، اما من تنها می توانم تائید کنم که این موضوع هیچ ارتباطی با برنامه جامع اقدام مشترک ندارد.

به گزارش ایرنا، یازدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام که هشتمین نشست آن از روز آغاز اجرای برجام (۱۶ ژانویه ۲۰۱۶) تاکنون بود، روز جمعه به مدت سه ساعت در هتل کوبورگ وین برگزار شد و سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران در پایان این نشست گفت: در جلسه امروز کمیسیون مشترک، اتفاق نظر کامل در برابر آمریکا، مبنی بر لزوم ادامه و اجرای کامل با حسن نیت برجام وجود داشت.

«هلگا اشمید» نماینده اتحادیه اروپا نیز در پایان این نشست در بیانیه ای اعلام کرد: همه طرف ها بر اجرای موثر همه بخش های برجام و اجرای مستمر لغو تحریم های مرتبط هسته ای، تاکید کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هدف خلع سلاح ایرانه

    • بدون نام

      ایران کجا بود تیم منافع خودتون گذاشتی ایران

    • حسین

      نه روسیه دوست ماست نه امریکا و غربیها _ما تنهاییم _حالا اگه اومده و دفاعی از ما کرده به پیشینه اش کاری نداریم و دلیل نداره بد و بیرا بهش بگیم _مشکلاتی که امروز کشور ما گریبانگیرش هست بیشترحاصل بی تدبیری داخلی و ارجحیت منافع شخصی بر منافع ملی که هممون رو اشفته کرده و نیاز به خائن خارجی نداریم

    • بدون نام

      چطور مسائل موشکی ربطی به برجام نداره؟ به فرض هیچ ربطی نداشته باشه.پس لطفا بفرمایید بگید چرا تحریم می کنن؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج