۶۹۲۰۸۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

حاج‌محمدی:

به جایی نرسیدم که برای استقلال کُری بخوانم

شگفتي‌ساز جام حذفي اين فصل خونه‌به‌خونه بابل بود كه توانست با وجود تيم‌هاي ليگ برتري به فينال جام حذفي صعود كند.

وبسایت روزنامه گل: شگفتي‌ساز جام حذفي اين فصل خونه‌به‌خونه بابل بود كه توانست با وجود تيم‌هاي ليگ برتري به فينال جام حذفي صعود كند. اين تيم در ليگ دسته اول نيز شانس سهميه گرفتن را دارد كه شايد هم قهرمان جام حذفي شود و هم جشن صعود به ليگ برتر را بگيرد.


خونه‌به‌خونه با اينكه تيم دسته اولي محسوب مي‌شود ولي از بازيكنان باتجربه‌اي بهره مي‌برد كه يكي از آنها امين حاج‌محمدي است كه سابقه بازي در استقلال را نيز دارد.


قبول داري بد موقع مقابل آلومينيوم اراك مساوي كرديد؟


آلومينيوم براي سقوط نكردن تلاش مي‌كند كه در بازي با ما از همان ابتداي مسابقه دفاع كرد تا حداقل بازنده نباشد. آنها با چنگ و دندان مبارزه كردند و به هدف‌شان رسيدند. وقتي تيمي از همان اول 11 نفره دفاع مي‌كند هيچ كاري نمي‌شود كرد، مگر اينكه از روي ضربات ايستگاهي يا شوت از راه دور به گل رسيد كه ما هرچه زديم گل نشد.


بازي بعدي خانگي‌تان را حتما بايد پيروز شويد؟


ما بايد مقابل گل‌گهر سيرجان پيروز شويم و سه امتياز را بگيريم. گل‌گهر سيرجان يكي از تيم‌هاي سرسخت ليگ است كه اين تيم هم شانس گرفتن سهميه را دارد. ما راهي جز پيروزي مقابل گل‌گهر نداريم و بايد جبران كنيم.


خونه‌به‌خونه از روزي كه اسكوچيچ آمده شكست نداشته. او چه كاري انجام داده كه خونه‌به‌خونه شكست‌ناپذير شده است؟


اول اينكه من از كادر فني قبلي هم يادي كنم و بگويم آنها نيز زحمت خودشان را كشيدند و تلاش كردند تيم نتايج لازم را كسب كند. زمان كادر فني قبلي هم تيم خوب نتيجه گرفته بود ولي از روزي كه آقاي اسكوچيچ آمد تيم بهتر هم شد و به جمع مدعيان پيوست و به فينال جام حذفي نيز صعود كرد.


تيم ما با اينكه تيم ليگ دسته اولي است ولي از بازيكنان باتجربه‌اي بهره مي‌برد كه سابقه بازي در ليگ برتر را دارند. تيم ما پتانسيل قهرماني جام حذفي و صعود به ليگ برتر را دارد و اميدوارم اين اتفاق رخ دهد.


قبول داري يك بازي سخت با استقلال داريد؟


در حال حاضر استقلال بهترين تيم ايران است كه هم زيبا فوتبال بازي مي‌كند و هم خوب نتيجه مي‌گيرد. استقلال كاملا حساب‌شده بازي مي‌كند و همه مي‌دانند بازي سختي مقابل اين تيم داريم. البته ما هم تيم دست و پا بسته‌اي نيستيم و براي قهرمان شدن مبارزه خواهيم كرد.


مشخص شده كه بايد كجا بازي كنيد؟


هنوز به طور دقيق مشخص نيست ولي تا جايي كه من خبر دارم آقاي فتاحي مسوول برگزاركننده مسابقات اعلام كرده اگر ورزشگاه خرمشهر آماده نباشد در ورزشگاه ديگري بازي برگزار مي‌شود.


خود تو دوست داري در كدام ورزشگاه باشد. فكر مي‌كني در مجاور استان مازندران باشد بهتر است؟


خود استان مازندران ورزشگاه بزرگ ندارد كه بازي مهم برگزار كنند ولي هر كجا كه باشد قطعا هواداران استقلال بيشتر خواهند بود. من خودم دوست دارم بازي در استاديوم آزادي برگزار شود تا هم هواداران ما راحت‌تر به استاديوم بروند و هم گنجايش آن زياد است كه حداقل پر مي‌شود و جذابيت مسابقه را دوچندان مي‌كند.


تو از آن دست بازيكناني نيستي كه براي تيم سابقت كري بخواني؟


من هنوز به آنجايي نرسيدم كه بخواهم براي استقلالي‌ها كري بخوانم. هيچ موقع اين كار را نمي‌كنم و دوست هم ندارم حرفي بزنم كه هواداران را ناراحت كنم؛ آنها هميشه به من لطف داشته‌اند و هيچ موقع بي‌احترامي نكرده‌اند. با اينكه الان بازيكن خونه‌به‌خونه هستم و براي تيم خودم تلاش مي‌كنم اما قرار نيست براي حريف كري بخوانم و بگويم اين تيم را مي‌زنيم و جام را مي‌گيريم. ما هم اندازه استقلال شانس قهرماني داريم كه بايد تلاش كنيم به آن برسيم.

خود تو نمي‌خواهي ثابت كني همان حاج‌محمدي هستي كه عده‌اي با حضورت در استقلال انتقاد كردند در حالي كه بازي‌هاي بدي هم براي اين تيم انجام ندادي؟


من مدتي كه در استقلال بودم آمارم مشخص است و بازي‌هاي بدي براي اين تيم انجام نداده‌ام. وقتي هم كه به ماشين‌سازي رفتم در اين تيم هم آمارم خوب بود ولي چون تيم سقوط كرد خيلي از بازيكنان به چشم نيامدند. معمولا تيم‌هايي كه سقوط مي‌كنند بازيكنانش ديده نمي‌شوند و... من اين فصل به خونه‌به‌خونه رفتم و خدا را شكر طوري بازي كردم كه هم كادر فني راضي باشد و هم هواداران.


با بازيكنان استقلال در ارتباط هستي؟


من با اكثر بازيكنان استقلال در ارتباط هستم چون آنها دوستانم هستند. مشكل خاصي با كسي ندارم و روز بازي هم به سمت نيمكت تيم خواهم رفت.


يك بازي بسيار خوب مقابل استقلال‌خوزستان انجام داديد و باعث حذف اين تيم شديد. آيا مقابل استقلال تهران هم چنين بازي انجام خواهيد داد؟


بازي فينال شرايط خاص خودش را دارد و نبايد با نيمه‌نهايي مقايسه كرد. ما تلاش مي‌كنيم بهترين بازي‌مان را انجام بدهيم. اميدوارم كه قبل از فينال جشن صعود به ليگ برتر را گرفته باشيم تا با خيال راحت به استقبال فينال برويم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پاچه خواری

    • بدون نام

      جاسوس اس دراردوگاه خونه به خونه نسلتون پاچه خوارین تاریخ اینومیگه

    • لالی خوزستان

      اره مثل عالیشاه بنگر لنگی خفه خون بگییر جدیدن لنگیها تا از یه چیزی میسوزن میگن دستور از بالا بوده چطور همچی از بالا بوده بجز دربی رفت وقهرمانی شما خاک تو سر هر چی لنگین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج