جاباما
۶۹۲۱۰۵
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

حمایت ۲ سناتور آمریکایی برای تغییر نظام ایران

چند مقام کنونی و پیشین آمریکا در جمع منافقین از ارائه کمک‌ها و حمایت‌های بیشتر به آن‌ها خبر داده و از کنگره و دولت خواستند تلاش‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی را تشدید کنند.

خبرگزاری فارس: چند سناتور کنونی و پیشین آمریکایی در دیدار با برخی از عناصر وابسته به گروهک منافقین مستقر در آمریکا متعهد شدند که با هدف تغییر نظام ایران، از این گروهک و دیگر مخالفان جمهوری اسلامی بیش از پیش حمایت کنند.

به نوشته وبگاه «صدای آمریکا»، سناتور جمهوری‌خواه «جان بوزمن» و سناتور دموکرات «بن کاردین» پنج‌شنبه گذشته در یکی از ساختمان‌های سنای آمریکا در جمع اعضای یک گروه وابسته به گروهک منافقین سخنرانی کردند.

بر اساس این گزارش، سناتور کاردین، اهل ایالت مریلند در سخنرانی خود از برنامه راهبردی علیه جمهوری اسلامی سخن گفت و افزود که عضویتش در کمیته روابط خارجی سنا این امکان را به او می‌دهد که با استفاده حربه «حقوق بشر» به ایران فشار بیاورد.

سناتور بوزمن، اهل ایالت آرکانزاس و دیگر سخنران این مراسم نیز به حمایت و کمک به منافقین برای تغییر نظام ایران اشاره و گفت: «اهمیت این مسئله را درک می‌کنم و متعهد به کمک در این مسئله هستم.»

بر اساس این گزارش، «جو لیبرمن» سناتور پیشین آمریکایی و از حامیان پرو پا قرص منافقین و مدیر گروه ضد ایرانی «متحد علیه ایران هسته‌ای» (UANI) که از دیگر حاضران این مراسم بود، از ۲ سناتور و دیگر اعضای کنگره خواست با منافقین رابطه برقرار کنند.

وی در سخنان خود به نقش منافقین در آشوب‌های چند ماه قبل در ایران اشاره کرد و گفت اکنون «فرصت خوبی» برای کنگره و دولت آمریکا پیش آمده تا برای تغییر نظام ایران تلاش کنند.

ژنرال «جیمز کانوی» از فرمانده‌هان پیشین تفنگداران نیروی دریایی آمریکا و از دیگر هواداران گروهک منافقین نیز خواهان حمایت معنوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از منافقین شد و از دولت این کشور خواست به حمایت معنوی از آشوبگران در ایران ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دشمنان شرور = مدیران کاردان میخواهد

    • احمد نوروزی

      این آرزو به گور خواهند برد.

    • بدون نام

      مدیران منافق= کشور ویران/ مدیران کاردان= مردم در رفاه

    • بدون نام

      وقت خودرا تلف نکنید هیچ قدرتی نمی تواند نظام اسلامی ایران را سرنگون کند تنهاعملکرد منفی مسیولان وبیعدالتی انها وخوی اشرافیگری انها تهدیدهای جدی برای نظام است

    • کارمند

      خیلی بیجا کردند

    • ...

      چطور ممکنه گروهی با حمایت غرب و عرب بیکار نشسته باشه؟بعد میگن مسئولان دروغ میگن درباره ی عاملان دی ماه و جاسوس هایی که هر ماه حداقل یکیشون در صدر اخبار هستن.اینا در لباس مردم عادی ای بودن که فقط با اقتصاد مشکل داشتن.
      اینا برای ما نقشه ها دارن،مواظب باشیم.

    • محمدرضا بختیار

      جالبه که از مجموع 100نفری سناتور ها دوسناتور قدرت مانور برای تغییرات نظام یک کشور را دارند دموکراسی از دید آمریکاییها یعنی مطابق میل آنها بودن آمریکایی ها از بدو ورودشان به ایران عهد شکنی کرده اند تا به امروز و زیاده خواه بوده اند

    • بدون نام

      اگر مسولین به مردم رسیدگی جدی کنند اینها جرعت برگزاری همچون جلساتی را نخواهند داشت

    • محمد زمانی

      وقتی کسانی در ایران برای بازیهای سیاسی اب به اسیاب دشمن میریزند، از انها نباید انتظار داشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج