۶۹۲۱۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پادوانی: شفر گفت به‌ عنوان كمک من برگرد!

مدافع برزیلی استقلال چند روزی است از اهواز به تهران منتقل شده است وی که این روزها در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد شرایطش را بهتر توصیف می‌کند.

وبسایت روزنامه گل: لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال چند روزی است از اهواز به تهران منتقل شده است وی که این روزها در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد شرایطش را بهتر توصیف می‌کند. او معتقد است به زودی و با کمک پزشکان می‌تواند همچون گذشته در خدمت فوتبال باشد. با پادوانی در خصوص شرایط خودش، تساوی استقلال مقابل العین و همچنین دیدارهای پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا همکلام شدیم.


از شرایط خودت صحبت کن.


خدا را شکر شرایطم بهتر است. مسوولان بیمارستان و دکترها رسیدگی خوبی به من می‌کنند، جا دارد از همبازیانم و همچنین كادر پزشکی استقلال تشکر ویژه‌ای را بکنم که توانستم با کمک آنها بهبودی نسبی را به دست بیاورم.

شنیده می‌شود از نظر آمادگی شرایط بهتری دارید.


بعد از انتقالم از اهواز به تهران پزشکان هر روز پیگیر وضعیت من هستند. خدا را شکر از نظر بدنی شرایط بهتری را پیدا کردم و فکر می‌کنم تا قبل از تعطیلات عید بهتر هم بشوم.


شفر چندی پیش به همراه کادرش برای ملاقات با تو به بیمارستان آمد.


از روزی که این اتفاق برای من افتاد شفر خیلی پیگیر وضعیتم بود و حتی در مصاحبه‌هایش هم بارها به این موضوع اشاره کرد. نمی‌دانم چه‌جوری باید جواب محبت‌های او را بدهم.


چه صحبتی بین‌تان رد و بدل شد.


ایشان به من گفت با قدرت برگرد، ما در کنارت هستیم و اگر خواستی بازی کنی و اگر نخواستی به عنوان مربی در کنار استقلال خواهي ماند. این حرف‌های او قوت قلبی بود که من هر چه زودتر بهتر از گذشته برگردم. شفر به من گفت بردی را که در دربی به دست آورده‌ام مدیون من است چون بازیکنان مصمم بودند که در آن بازی پیروز شوند.


در این چند روز چه کسانی با تو تماس گرفتند.


خیلی از بازیکنان استقلال به بیمارستان آمدند و از من تشکر کردند. چیزی که برایم جالب بود این بود که خیلی از همبازیان گذشته‌ام هم پیگیر وضعیت من در این مدت بوده‌اند.


دیدار استقلال مقابل العین را دیدی؟


استقلال بازی خوبی را مقابل العین به نمایش گذاشت. آنها می‌توانستند در این بازی پیروزی را هم کسب کنند اما بدشانس بودند. خیلی دوست داشتم استقلال پیروزی را کسب کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.


فکر می‌کنی استقلال به مرحله بعدی صعود کند؟


امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته حدسم این است که اگر الریان را در تهران شکست دهیم می‌توانیم به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کنیم.


هواداران در دیدار مقابل العین بارها تو را تشویق کردند.


بارها صدای آنها را از تلویزیون شنیدم. دلم برای آنها تنگ شده است و در این مدتی که در بیمارستان حضور دارم آنها در صفحات مجازی پیگیر وضعیتم هستند. از لطف آنها ممنونم و قول می‌دهم روزی محبت‌های آنها را جبران کنم.


دوست داری در دیدار مقابل الریان به ورزشگاه بروی؟


امیدوارم این اتفاق بیفتد و اگر پزشکان اجازه بدهند به ورزشگاه آزادی بروم و از نزدیک پیروزی این تیم را ببینم. مطمئن هستم هواداران استقلال یکبار دیگر ورزشگاه آزادی را پر می‌کنند تا در کنار تیم جشن صعود بگیربم.


کی‌روش برای تو آرزوی سلامتی کرده بود.

از کی‌روش و بازیکنان تیم ملی تشکر می‌کنم. امیدوارم تیم کی‌روش و ایران در جام حهانی موفق باشد. امیدوارم ایران و برزیل در روسیه نتایج خوبي کسب کنند. کی روش مربی بزرگی است و تیم آماده‌ای را تدارک دیده است.


تیام برای استقلال خوب کار کرده. نظرت چیست؟


تیام بازیکن بسیار خوبی است و در این مدت شش گل زده. در ادامه بهترین ها را برای او آرزو می کنم. او بازیکن خارجی است و از عملکردش خوشحالم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج