۶۹۲۱۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمودزاده: راه‌آهن تا اینجای کار هم فوق‌العاده بوده

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال گفت اگر راه‌آهن در دیدارهای باقی مانده لیگ یک شرکت نکند، مطابق قوانین به لیگ دسته سوم سقوط خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول درباره صحبت‌های محسن بیاتی‌نیا که گفت راه‌آهن در دیدارهای آتی خود در لیگ دسته اول شرکت نخواهد کرد، گفت: با صحبتی که با مدیران باشگاه راه‌آهن داشتیم، قرار شد این تیم با کمک فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به بازی‌ها ادامه دهد. راه‌آهن با مشکلاتی که دارد، تا اینجای کار هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

وی ادامه داد: باید از مدیران این باشگاه تشکر کنم که با وجود مشکلات فراوان، تحمل و تلاش کردند تا این معضلات را برطرف کنند. انشاءالله با همدلی که با مدیریت تهران در سازمان لیگ وجود دارد، راه‌آهن به مسابقات ادامه می‌دهد. چون اگر این اتفاق رخ ندهد، تیم خاطی که در دو بازی شرکت نکند، طبق قوانین به دو دسته پایین‌تر سقوط می‌کند. یعنی راه‌آهن باید در لیگ دسته سوم بازی کند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است سازمان لیگ به باشگاه راه‌آهن کمک کند یا خیر، تصریح کرد: صحبت‌های من کلی بود. با همدلی مدیریت تهران و سازمان لیگ، این مشکل حل می‌شود و راه‌آهن به بازی‌ها ادامه می‌دهد. منظور من همدلی بین مدیریت ورزش تهران، هیئت فوتبال استان تهران و سازمان لیگ است، چون تیم به استان تهران تعلق دارد. بحث کمک سازمان لیگ مطرح نیست. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج