۶۹۲۱۸۹
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

مرد همسرکش، بیمار روانی است

مردی که همسرش را در حمام خانه‌شان خفه کرده بود پس از معاینه‌های کارشناس‌های پزشکی قانونی تهران مبتلا به بیماری روانی شناخته شد.راز این جنایت که ۲۷ اردیبهشت امسال رخ داد، به‌ دنبال تماس مردی با پلیس فاش شد که از قتل همسرش خبرداده بود.

روزنامه ایران: مردی که همسرش را در حمام خانه‌شان خفه کرده بود پس از معاینه‌های کارشناس‌های پزشکی قانونی تهران مبتلا به بیماری روانی شناخته شد.راز این جنایت که ۲۷ اردیبهشت امسال رخ داد، به‌ دنبال تماس مردی با پلیس فاش شد که از قتل همسرش خبرداده بود.

درپی این تماس بسرعت تیمی از مأموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه تهران برای بررسی موضوع به محل حادثه در طبقه چهارم ساختمان چهار طبقه‌ای درجنوب شهر اعزام شدند.مأموران پس از ورود به خانه با جسد زن ۴۷ ساله‌ای در حمام روبه‌رو شدند که طناب پرده دور گردنش پیچیده شده بود.بلافاصله تحقیقات از شوهر ۵۰ ساله قربانی ماجرا آغاز شد که او به بازپرس گفت: «۲۴ سال قبل با همسرم ازدواج کردم و دو دختر داریم، البته در زمان وقوع قتل دخترانم مدرسه بودند.

از زمانی که با همسرم ازدواج کردم او داخل شکم من ردیاب گذاشته و هر جا که می‌رفتم ردزنی می‌کرد.ساعتی قبل دعوای ما از داخل اتاق پذیرایی شروع شد که به داخل حمام کشیده شد. بعد هم در حمام با طناب او را خفه کردم و پس از قتل با پلیس تماس گرفتم.»از آنجا که این مرد مدت ها ماده مخدر «شیشه» مصرف می‌کرد بازپرس جنایی دستور داد تا وضعیت روحی و روانی قاتل در پزشکی قانونی بررسی شود. بدین‌ ترتیب کارشناس‌های پزشکی قانونی اعلام کردند عامل قتل هنگام ارتکاب جرم گرفتار جنون شدید بوده است.

با اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی، بازپرس پرونده دستور داد تا قاتل در یک بیمارستان روانی بستری شود اما این پایان ماجرا نبود، چرا که پدرزن عامل قتل به‌نظریه پزشکی قانونی اعتراض کرد و به این ترتیب پرونده او دوباره به پزشکی قانونی فرستاده شد. صبح دیروزنیز پزشکی قانونی نظریه کارشناسی را به دادسرای جنایی فرستاد و متهم بار دیگر از سوی هیأت سه نفره پزشکی قانونی بیمار روانی شناخته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گل یخ

      تواین زمونه همه داریم روانی میشیم.خدارحمتش کنه.بیچاره اون زنی که یه عمربایه ادم روانی زندگی کردواخرش هم این نامردکشتش.ازادم سالم بعیده بزنه همسرشوبکشه.

    • رز

      روانی چرا خودتو با مادر پدرتو نکشتی خودتو زدی ب خلی آهان؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو بیجا کردی کاسه داغتر از آشی؟گفتن روانیه دیکه

    • ایلیا

      جالبه ڪه شیشه میڪشن ،قتل هم انجام میدن ،خدا میدونه تو این چند سال چی بر سر خانوادش آورده ،بعدم میگن روانیه واعدامش نمیکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعضی زنهای این تواین سایت فقط دنبال
        عقده گشایی وایجاد تفرقه هستند....بخداخوبیت ندارد.شماباید
        فقط نظریه خودرابدهید.

    • بدون نام

      اخه کدوم قاتل تا حالا روانی نبوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج