۶۹۲۲۶۰
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

گجت‌های عجیب، اما بسیار مفید برای سفر

بیشتر ما برای تغییر چشم انداز، فاصله گرفتن از روند روزمره زندگی و استراحت سفر می‌کنیم. اما اگر می‌خواهید استراحت خوبی داشته باشید باید احساس راحتی کنید.

برترین‌ها-ترجمه از الهام مظفری : بسیاری از مردم سفر می‌کنند تا چیز‌های جدید یاد بگیرند، با فرهنگ‌ها و مردم مختلف آشنا شوند یا فقط ذهنشان باز شود. اما بیشتر ما برای تغییر چشم انداز، فاصله گرفتن از روند روزمره زندگی و استراحت سفر می‌کنیم. اما اگر می‌خواهید استراحت خوبی داشته باشید باید احساس راحتی کنید. در این مطلب گجت‌های مسافرتی را مشاهده می‌کنید که به شما اجازه می‌دهد کاملا از تعطیلات لذت ببرید.

تکیه گاه سر

این وسیله شبیه گردنبندی برای گردن‌های آسیب دیده است، اما درواقع یک تکیه گاه سر است که بتوانید به راحتی در طول سفر بخوابید. این وسیله مانع بی‌حس شدن گردن می‌شود و اگر خوابتان ببرد هیچ مشکلی برای ستون فقراتتان پیش نمی‌آید.
گجت‌های عجیب، اما بسیار مفید برای سفر

پیراهن مجهز به تهویه هوا

این پیراهن احتمالا مورد علاقه کارمندانی است که مجبورند کل روز در یک اتاق تنگ و کوچک پشت کامپیوتر بنشینند. سوراخ ویژه تهویه هوای این پیراهن اجازه می‌دهد هوا در اطراف بدن و زیر پیراهنتان جریان داشته باشد و مانع عرق کردن شما شود. با این وسیله همیشه احساس تازگی و راحتی می‌کنید.
گجت‌های عجیب، اما بسیار مفید برای سفر

صندل مجهز به فلزیاب

اگر همیشه آرزوی پیدا کردن گنج و طلا داشتید، ولی خجالت می‌کشیدید با یک فلزیاب راه بروید، این صندل‌ها برای شما هستند! اگر گنجی زیر پایتان وجود داشته باشد، لرزش صندل را احساس می‌کنید. این روش جالبی برای پیدا کردن طلا بدون جلب توجه است.

گجت‌های عجیب، اما بسیار مفید برای سفر

چمدان اسکوتر

این وسیله ترکیب جالبی از اسکوتر و چمدان است. اگر چمدانتان آنقدر سنگین است که نمی‌توانید با دست حمل کنید، می‌توانید آن را بدون اینکه خسته شوید، مثل اسکوتر حرکت دهید و لذت هم ببرید.

گجت‌های عجیب، اما بسیار مفید برای سفر
کلاه بالشی

اگر با قطار سفر می‌کنید به خصوص اگر مجبورید نشسته بخوابید، کلاه بالشی بهترین چیزی است که می‌توانید بخرید. خوابیدن با این بالش بسیار راحت است.

گجت‌های عجیب، اما بسیار مفید برای سفر

جوراب ضد پشه

این جوراب‌ها نه تنها گرم و نرم هستند بلکه از شما در برابر حشرات محافظت می‌کنند. این جوراب‌ها پایتان را گرم نگه می‌دارند، عرق نمی‌کنید و حشرات مزاحم نمی‌توانند به آن نزدیک شوند.
گجت‌های عجیب، اما بسیار مفید برای سفر

ظرف ادرار

شاید این ابزار عجیب به نظر برسد، اما چه کسی می‌داند چه اتفاقاتی در سفر می‌افتد؟ موقعیت‌های مختلفی ممکن است در سفر پیش بیاید که به چنین وسیله‌ای نیاز داشته باشید.

گجت‌های عجیب، اما بسیار مفید برای سفر

تیشرت ارتباطی

این تیشرت در سفر به نقاط مختلف دنیا به شما اجازه می‌دهد به راحتی با مردم محلی ارتباط برقرار کنید. اگر نمی‌توانید انگلیسی صحبت کنید یا مخاطبتان انگلیسی متوجه نمی‌شود، و هیچ زبان مشترکی با هم ندارید، می‌توانید از این تیشرت برای ارتباط استفاده کنید و با نشان دادن نماد‌های تیشرت منظورتان را برسانید.

گجت‌های عجیب، اما بسیار مفید برای سفر

شارژر اضطراری

یک گجت بسیار مفید برای این روز‌ها که زندگی همه ما به تلفن هایمان بند است. اگر در یک موقعیت بد گیر افتادید که باتری تلفن همراهتان کم بود، یا خاموش شده بود و هیچ جایی برای شارژ نداشتید می‌توانید از این ابزار استفاده کنید. با چرخاندن دسته این وسیله تلفنتان شارژ می‌شود. البته این ابزار فقط به درد موارد اورژانسی می‌خورد، چون یک دقیقه چرخاندن دسته حدود ۴ دقیقه موبایلتان را شارژ می‌کند، به اندازه‌ای که یک تماس کوتاه بگیرید یا یک پیامک بفرستید.
گجت‌های عجیب، اما بسیار مفید برای سفر

مسواک یکبار مصرف

این یک گجت بهداشتی است. وقتی اطرافتان آب نیست و نیاز به مسواک دارید از این مسواک‌های یکبار مصرف استفاده کنید. به جای آب از بزاقتان استفاده کنید و مسواک را بعد از مسواک زدن دور بیندازید. این مسواک طعم نعناعی دارد و لبخند شما را درخشان و جذاب می‌کند.
گجت‌های عجیب، اما بسیار مفید برای سفر

ماسک خواب ناسا

از تکنولوژی ناسا در این ماسک خواب استفاده شده تا خواب شب را تنظیم کند. این ماسک از نور‌های آبی و قرمز برای مبارزه با بی خوابی و سایر مشکلات خواب استفاده می‌کند. نور‌های مزاحم را مسدود می‌کند و از دو رنگ برای ایجاد فضای راحت برای چشم‌ها استفاده می‌کند و توهم غروب یا طلوع آفتاب را ایجاد می‌کند تا راحت به خواب روید یا بیدار شوید. بنابراین اگر بسیار حساس هستید و به راحتی خوابتان مختل می‌شود، از این ماسک استفاده کنید به خصوص اگر به سفری می‌روید که اختلاف زمانی زیادی دارد.
گجت‌های عجیب، اما بسیار مفید برای سفر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیراهن مجهز به تهویه هوا خیلییییییییی خوبه
      جون میده برای تابستون

    • سلین رادمهر

      عالی ممنونم

    • آتش خاموش

      بنظرم مسواک یکبار مصرف عالیههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج