۶۹۲۲۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لوکاکو: سال دیگر بازیکنان خوبی به یونایتد می‌پیوندند

مهاجم گلزن منچستریونایتد می‌گوید این تیم برای سال آینده به خوبی تقویت خواهد شد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد که تلاش می‌کند رده دوم لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی را به دست بیاورد، در فصل نقل‌ و انتقالات گذشته تابستانی بازیکنانی هم‌چون لوکاکو، ماتیچ و لیندلوف را خریداری کرد و در زمستان نیز هنریک مخیتاریان را با الکسیس سانچس معاوضه کرد.

روملو لوکاکو درباره شرایط تیمش برای فصل آینده، گفت‌: ما منچستریونایتد هستیم و سال به سال باید پیشرفت کنیم. به همین خاطر من فکر می‌کنم بازیکنان خوب و زیادی در سال آینده به جمع ما ‌اضافه شوند. این چیزی است که من منتظر آن هستم. مربی می‌خواهد تیم را به موفقیت برساند و برای همین نیاز دارد تا پیشرفت زیادی در تیم ایجاد کند. ما باید بتوانیم تا جایی که ممکن است برنده مسابقه شویم و تیم را به قهرمانی برسانیم.

روملو لوکاکو در بازی برابر برایتون موفق شد گلزنی کند تا تعداد گل‌هایش را در این فصل برای منچستریونایتد به عدد ۲۵ برساند.

مهاجم بلژیکی در پایان صحبت‌هایش، گفت‌: من شروع خوبی در منچستریونایتد داشتم ولی در ادامه‌ دچار افت شدم اما با سعی و تلاش توانستم بار دیگر به دوران اوج خودم باز گردم. مطمئن هستم که آلکسی سانچس هم خواهد توانست این دوران سخت را پشت سر بگذارد و بار دیگر به ترکیب تیم ‌اضافه شود. همه مهاجمان موقعیت‌های گل از دست می‌دهد و بعدا در یک دیدار ۲ گل به ثمر می‌رسانند. نمی‌دانم چرا مداوم درباره من صحبت می‌شود. یونایتد تیمی است که در هر بازی برای برد به میدان می‌رود. من قبلا در اورتون بودم که شرایط فرق می‌کردم. این‌جا تلاش می‌کنیم تا در هر بازی به برتری برسیم و من هم می‌خواهم عملکرد خوبی در تیم داشته باشم. خوشبختانه تا این‌جای فصل هم خوب کار کردیم. بعضی بازی‌ها گل زدن و بازی خوب کردن سخت می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج