۶۹۲۳۰۳
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸

از طرح های خال خال گرفته تا لباس هایی به رنگ قرمز و بنفش... اگر شما هم دوست دارید که با مدهای بهار ۲۰۱۸ آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: بهار فصل تغییر است، فصل زنده شدن دوباره! این تغییر در دنیای مد و فشن نیز دیده می شود. به عنوان مثال، امسال بهار شما مدل های جدیدی از لباس و اکسسوری ها را مشاهده خواهید کرد که مدت هاست آنها را نادیده گرفته بودید، از طرح های خال خال گرفته تا لباس هایی به رنگ قرمز و بنفش... اگر شما هم دوست دارید که با مدهای بهار ۲۰۱۸ آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1. کیف کمری

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸
نمی توان تاثیر کیف های کمری را در مد بهار سال ۲۰۱۸ نادیده گرفت. البته خوبی این کیف ها آن است که تنوع بالایی دارند و شما می توانید آنها را به هر شکلی که دوست دارید از کمر یا حتی شانه هایتان آویزان کنید. این کیف ها بیشتر حالت اسپرت و غیر رسمی دارند، به همین دلیل برای استفاده روزمره بسیار راحت و مناسب می باشند. ستاره های هالیوود نیز علاقه و طرفداری خود را به این مد نشان دادند. به عنوان مثال ریحانا کلکسیون جدیدی از این مدل کیف ها را طراحی و روانه بازار کرده است. برند بالنسیاگا و رشاس نیز از برندهایی هستند که کیف های کمری زیبایی را برای فصل پیش رو، تولید کرده اند.


۲. پلاستیک بی رنگ

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸
حتما شما هم در فشن شوها، فروشگاه یا حتی خیابان ها لباس یا اکسسوری هایی چون کیف و کفش از جنس پلاستیک شفاف و بی رنگ را دیده اید. اولین بار این مد در پاییز ۲۰۱۸، آنهم بیشتر در چکمه و بارانی مشاهده شد. برای بهار امسال هم این مد را مشاهده خواهیم کرد. اگر دوست دارید که روی مد باشید، کیف های پلاستیکی که درون شان پیداست، کفش ها و بارانی های مدل شیشه ای... را به کمد لباس هایتان بیافزایید.


۳. بنفش مایل به صورتی

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸
اگرچه رنگ سال ۲۰۱۸ بنفش است اما این رنگ برای فصل بهار کمی تغییر می کند. رنگی که بیش از همه در بهار پیش رو مشاهده خواهید کرد، بنفش مایل به صورتی است که هم برای لباس های رسمی و هم برای لباس های غیر رسمی و دوستانه مناسب خواهد بود. اگر شما هم دوست دارید که تیپ تان را با شکوفه های بهاری ست کنید، این رنگ انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.


۴. کت سفید

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸
فصل رنگ های تیره و خنثی را گذرانده و حال به بهار رنگین کمانی رسیده ایم. فصل بهار، فصل رنگ های شاد و روشن است. کت سفید رنگ یکی دیگر از مدهای بهار ۲۰۱۸ خواهد بود که مطمئنا بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.


۵. جین تیره

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸
همانطور که شما هم می دانید، جین هیچگاه از مد نمی افتد. تنها تغییری که به آن داده می شود در مورد مدل و رنگ آن است. بهار امسال، برخلاف روزهای گرم سال، جین تیره رنگ مد شده است. بنابراین اگر شلوار جین تان به رنگ روشن است، بهتر است به دنبال رنگ تیره آن باشید. اگر قد شلوارتان هم بلندتر از قد خودتان بود، نگران نشوید زیرا دمپا برگردان یکی دیگر از مدل های بهار امسال است.


۶. عینک آفتابی مدل X-Girl

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸
حتما عینک آفتابی مدل ایکس گرل را از سالها قبل به یاد دارید. امسال برندهای مشهوری چون لویی ویتون و پرادا این مدل عینک را بار دیگر طراحی و روانه بازار کرده اند. این عینک ها، که از مدل های دهه ۹۰ الهام گرفته، در اشکال هندسی و رنگ های متنوع طراحی شده است. اگر دوست دارید که در بهار امسال به چهره تان تنوع دهید، مدل ایکس گرل عینک آفتابی را امتحان کنید.


۷. خال خال سیاه سفید

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸
اگر به بازار و بوتیک های لباس سری زده باشید، حتما دیده اید که طرح های خال خال سیاه و سفید بار دیگر جای خود را در صنعت مد و فشن باز کرده اند. این طرح روی لباس، کیف، کفش و دیگر اکسسوری ها به مراتب دیده می شود. شما می توانید با توجه به سلیقه تان، طرح های درشت یا ریز خال خالی را امتحان کنید.


۸. پر

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸
سالها قبل از پر به مراتب در لباس و اکسسوری ها استفاده می شد، بهار امسال نیز بار دیگر شاهد لباس های پردار خواهیم بود. این مدل لباس کلاسیک بوده و بسیار ظریف و زنانه است، به همین دلیل می توانید برای مراسم رسمی و میهمانی های شبانه از آن استفاده کنید.


۹. آستین پفی

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸
محبوبیت لباس های آستین پفی از طریق اینستاگرام، که در حال حاضر تاثیرگذارترین شبکه اجتماعی ست، رواج پیدا کرد. اگر به صفحه های خصوصی بلاگرها نگاهی بیاندازید، خواهید دید که این مدل لباس برای بهار امسال مد شده است. لباس هایی با آستین پفی، برای میهمانی های رسمی جان می دهد.


۱۰. طرح های رنگین کمانی

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸
پوشیدن لباس هایی با طرح های رنگین کمانی کار هر کسی نیست، از این رو که بسیار توی چشم است و پوشیدن آنها جرات زیادی می خواهد. اما با مد شدن این طرح، احتمالا آن را بر تن افراد زیادی مشاهده خواهید کرد.


۱۱. رنگ صورتی و قرمز

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸
اگر چه در بالا هم اشاره کردیم که رنگ سال، بنفش مایل به صورتی است اما آیا می دانید که این رنگ را با چه رنگ لباس دیگری باید ست کنید؟ از آنجا که بهار فصل رنگ های شاد است، بهترین انتخابی که در کنار رنگ صورتی خواهید داشت، رنگ قرمز خواهد بود. این دو رنگ در فشن شوهایی که برای بهار ۲۰۱۸ به نمایش درآمده، حکمرانی می کند.


۱۲. کلاه حصیری

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۸
یکی از اکسسوری های جذاب فصل های گرم سال، کلاه است. اما چه مدل کلاهی را در مد بهار امسال خواهیم دید؟ کلاه های حصیری سایز بزرگ از مدل های محبوب طراحان این فصل است. شما نیز به کم آن می توانید از شر آفتاب و اشعه های مضر آن در امان بمانید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ورتا

      واقععععععا همشوننننن قققققششششنننننگگگگگ بود خیلی خیلی خیلی

    • آرش

      کیف پلاستیکی که درونش پیداست :/
      خب چه کاریه همه وسایلشون رو بذارن تو یه کیسه بی رنگ

      پاسخ ها

      • majid

        کیسه نایلون در سال 2018 پر کاربرد شده

    • بدون نام

      فقط اون کفشا

    • بدون نام

      خدایا شفا نده بزار یکم شاد شیم :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج