۶۹۲۳۲۴
۵۱۹۱
۵۱۹۱
پ

طنز؛ چرا رفتی؟! نه واقعا چرا رفتی؟

احمدرضا كاظمي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: بعد از تئوری نسبیت اينشتین، نظریات مرحوم هاوگینک در مورد جهان آفرینش و فرضیات مربوط به دنیاهای موازی و همین‌طور وجود سیاه‌چاله و کرم‌چاله در آن‌سوی کهکشان‌ها، دلیل استعفای ناگهانی آقای نفجی از شهرداری تهران یکی از موضوعات مجهوليه که براش تئوری‌های مختلفی تعریف شده ولی هیچ‌کس علت اصلیش رو نمیدونه!

احمدرضا كاظمي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: بعد از تئوری نسبیت اينشتین، نظریات مرحوم هاوگینک در مورد جهان آفرینش و فرضیات مربوط به دنیاهای موازی و همین‌طور وجود سیاه‌چاله و کرم‌چاله در آن‌سوی کهکشان‌ها، دلیل استعفای ناگهانی آقای نفجی از شهرداری تهران یکی از موضوعات مجهوليه که براش تئوری‌های مختلفی تعریف شده ولی هیچ‌کس علت اصلیش رو نمیدونه! در همین راستا بنده یک سری تئوری‌های احتمالی مطرح می‌کنم:

شکست عشقی

بله! اون زمان که آقای غلامی وزیر علوم به دانشجوها توصیه کرد «الکی عاشق نشوند» درواقع به در گفته بود که دیوار بشنوه و روی سخنش با همه بود! شخصا معتقدم با توجه به یکی از آخرین توییت‌های آقای نجفی بعد از استعفاش که شامل یک بیت شعر عاشقانه بود (بهتر آن باشد که سر دلبران/ گفته آید در حدیث دیگران) این احتمال میره که با ماجرایی کاملا غیرسیاسی روبه‌رو باشیم. بنده خدا آقای قالیباف یه چیزی میدونست که شهرداری رو تفکیک جنسیتی کرده بود!

مشروطی علمی

احتمالا شما هم توی دوره دانشجوییتون بارها و بارها فکر تغییررشته یا حتی ترک تحصیل افتادین! به خصوص اگه جز اون دسته دانشجوهایی بوده باشین که دوره لیسانستون به اندازه یه فوق‌تخصصی جراحی ستون فقرات طول کشیده باشه! اما این مساله برای دانشجوهای درسخونم گاهی پیش میاد. یعنی یکی به‌خاطر نمره چهار میخواد ترک تحصیل کنه یکی ۱۴، من خودم یادمه یکی از همکلاسی‌هام به‌خاطر اینکه استاتیکش رو ۱۳ گرفته بود، می‌خواست رشته‌ا‌ش رو از عمران به معماری تغییر بده. آقای نجفی هم احتمالا جزو همین بچه‌درسخون‌ها بوده و هنوز سر اون نمره ۱۸ استانداری به عملکرد شهرداری در برف، ناراحته! ایشون نمره۲۰ کلاس رو میخواسته ولی خب متاسفانه ۲۰ فقط مال قالیبافه!

جشن برج میلاد

خیلی‌ها هم فشارهایی که بعد از اون جشن بزرگداشت روز زن برج میلاد به شهردار وارد شده رو عامل اصلی استعفا میدونن! ولی خب از نظر من با توجه به اینکه ثابت شده اون دخترخانوما همگی زیر هشت سال داشتن یکم بعیده. اینجوری باشه که پس آقای ضرغامی هم چند سال پیش بايد بابت پخش شدن کلیپ تبلیغاتی پوشک مای‌بیبی (همون که توش چندتا بچه قنداقی حرکات موزون میکنن و «ما نی‌نی کوچولوهای وروجک - راحتیم حالا توی این پوشک» رو میخونن) از ریاست سازمان صداوسیما مجبور به استعفا شه!

دلیل پزشکی

این مورد هم تئوری مطرح شده در محافل سیاسی و سایت‌های خبریه که ما اگرچه فكر مي‌كنيم به احتمال زیاد حقیقت نداره ولی خب خدایی دوست هم نداریم حقیقیت داشته باشه چون اسم یه سری بیماری‌های صعب‌العلاج اومده وسط که ایشالا خدا قسمت هیچ‌کس نکنه! امیدواریم اگه دلیل پزشکی برای استعفای آقای شهردار مطرحه در حد یه سرگیجه خفیف ناشی از کشیدن قلیون غیراستاندارد باشه! بعدشم آقای نجفی، چرا شغلت رو عوض می‌کنی! تنباکوت‌رو عوض کن!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج