جاباما
۶۹۲۳۳۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ریدلی اسکات اقتباس «ملکه و زادبوم» را می‌سازد

شاید برخی فکر کنند که ریدلی اسکات پس از تلاش‌های بی‌وقفه برای رساندن فیلم «همه پول‌های دنیا» به فصل جوایز، باید پیش از شروع پروژه بعدی‌اش کمی استراحت کند. اما اصلاً این طور نیست و این فیلم‌ساز ۸۱ ساله به‌سرعت سراغ پروژه بعدی‌اش رفته است.

بانی فیلم به نقل از پلی‌لیست: شاید برخی فکر کنند که ریدلی اسکات پس از تلاش‌های بی‌وقفه برای رساندن فیلم «همه پول‌های دنیا» به فصل جوایز، باید پیش از شروع پروژه بعدی‌اش کمی استراحت کند. اما اصلاً این طور نیست و این فیلم‌ساز ۸۱ ساله به‌سرعت سراغ پروژه بعدی‌اش رفته است.

ریدلی اسکات اقتباس «ملکه و زادبوم» را می‌سازد

این کارگردان سرشناس با پروژه جدیدش که «ملکه و زادبوم» نام دارد می‌خواهد گونه جاسوسی بریتانیایی را تجربه کند. این فیلم بر اساس رمان گرافیکی تحسین‌شده‌ای به قلم گرگ راکا سروشکل می‌گیرد و داستان جاسوسی به نام تارا چَنس در بخش عملیات‌های ویژه «ام‌آی‌سیکس» را روایت می‌کند. اما در «ملکه و زادبوم» به جای تمرکز بر ابزارهای جاسوسی عجیب‌وغریب و آدم‌بدهای تمام‌عیار و به‌ظاهر شکست‌ناپذیر مثل فیلم‌های جیمز باند، همه چیز واقع‌گرایانه‌تر خواهد بود و به عنوان مثال بوروکراسی و سیاست‌های مربوط به جاسوس‌بازی هم در حد خود به تصویر کشیده خواهند شد.

البته پروژه «ملکه و زادبوم» سال‌هاست که دست به دست می‌شود و مثلاً زمانی قرار بود اِلِن پِیج نقش اصلی آن را ایفا کند. به هر حال این پروژه می‌تواند فرصت فوق‌العاده‌ای برای بازیگر زنی باشد که در جست‌وجوی بازی در مجموعه‌ای از فیلم‌ها یا به‌اصطلاح یک فرنچایز تازه است. هنوز هم مشخص نیست که اسکات روی فیلم‌نامه جدیدی کار می‌کند یا یکی از نسخه‌های قبلی از نویسندگان متعددی را که وارد این پروژه شدند برای ساخت انتخاب خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج