جاباما
۶۹۲۳۶۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

نوازی: اسم سیرالئون را تا حالا نشنیده بودم!

بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران گفت:حقیقتا تا امروز اسم سیرالئون را نشنیده بودم و تعجب می‌کنم چگونه این کشورها را برای بازی با ایران دعوت می‌کنند آن هم در حالی که کمتر از ۳ ماه تا جام جهانی باقی مانده است.

خبرگزاری فارس: محمد نوازی در خصوص دیدار تیم ملی با سیرالئون و اینکه گفته می‌شود تیم ملی از این بازی سود برده است، گفت: حقیقتا تا امروز اسم این کشوری که شما گفته بودید را نشنیده بودم و تعجب می‌کنم چگونه این کشورها را برای بازی با ایران دعوت می‌کنند آن هم در حالی که کمتر از ۳ ماه تا جام جهانی باقی مانده است.

وی افزود: نتیجه بازی با تیم‌های ضعیف چندان اهمیتی ندارد ولی ما باید با تیم‌هایی بازی کنیم که نقاط ضعف و قوت‌مان را پیدا کنند. حریف دیروز تیم ملی اصلا نمی‌توانست موقعیت ایجاد کند. در حالی که همه می‌دانند جام جهانی یک تورنمنت معمولی نیست و در همه جای دنیا این تورنمنت را رصد می‌کنند. ای کاش به جای هزینه برای سیرالئون پولش را به مردم بی‌بضاعتی می‌دادند که شب عید توان خرج کردن ندارند. ما خیلی از مردم را در بین ‌مان می‌بینیم که بسیار گرفتار هستند و این گونه هزینه کردن برای این تیم‌ها عادلانه نیست.

وی تاکید کرد: من اصلا قصد توهین به شخص یا ارگانی را ندارم و بارها هم گفته‌ام که ما باید ممنون کی‌روش باشیم چون به عنوان دومین تیم صعود کننده در جهان به جام جهانی رفته‌ایم ولی ظاهرا ما تنها تیمی هستیم که با این گونه کشورها بازی می‌کنیم در حالی که همیشه در آسیا اول بوده‌ایم.

بازیکن سابق استقلال با اشاره به عکس‌هایی که در صفحه مجازی از سیرالئون منتشر شده بود،‌گفت:‌ من عکس‌ها را دیدم و تاسف خوردم. نمی‌دانم کی‌روش چه فکری در مورد مردم ما می‌کند و او شاید تصور می‌کند مردم ما چیزی را متوجه نمی‌شوند ولی واقعیت این است که این بازیکنان برای تیم ملی فداکاری کردند و اگر آنها نبودند کی‌روش در ایران کی‌روش نمی‌شد. شما بهتر می‌دانید اگر همین بازیکنان تلاش نمی‌کردند الان کی‌روش در کشور خودش معلوم نبود چه می‌کند. یا سؤالی دارم اگر مربی ایرانی در راس هرم تیم ملی قرار داشت این هزینه‌ها صورت می‌گرفت؟ همین شما رسانه‌هاهر روز به مربی ایرانی اعتراض می‌کردید ولی از زمانی که حضور مربی خارجی در تیم ملی باب شده اینگونه بازی‌ها و اتفاقات زیاد رخ می‌دهد.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص اینکه معمولا از برگزاری چنین مسابقاتی سوء استفاده‌هایی می‌شود، گفت: مطمئنا همیشه از این بازی‌ها سوء‌استفاده می‌شود ولی کسی که مدیر است باید مقابل این اتفاقات ایستادگی کند. چرا غریبه پسند هستیم و زمانی که مربی تیم ملی ایرانی است هر روز او را می‌کوبیم ولی وقتی یک خارجی می‌آید حرفش را گوش می‌دهیم. باز هم تاکید می‌کنم من نمی‌توانم منکر زحمات کی‌روش شوم ولی آیا هزینه‌های او با مربی ایرانی یکسان است؟ اگر قرار بود چنین بازی برگزار شود با تیم‌های داخلی خودمان بازی می‌کردند، بهتر بود یا حداقل پول حضور سیرالئون را به فقرا که شب عید چیزی ندارند، اهدا می‌کردند.

نوازی در خصوص اینکه کی‌روش مدعی شده همه چیز در تیم ملی خوب است و همه شاد هستند و بهتر است مردم هم شاد باشند، گفت:‌مردم شاد باشند؟ مگر با هر نتیجه‌ای مردم ما شاد می‌شوند؟ شنیده‌ام دیروز تیم حریف در ورزشگاه آزادی تماشاگر داشت ولی مردم ما استقبال خوبی از مسابقه نکردند. مردم اینگونه شاد باشند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا بشنو نیست تو دورانی که بازیکن بودی شاخ غول و شکستی حالا شدی کارشناس

    • بدون نام

      اقای نوازی ی کم تاریخ وجغرافیا بخوان ،بنده خدا کی روش تو این سالها فقط فوتبال یاد نداده اشنای با کشورها هم توبرنامه اش بود

      پاسخ ها

      • محمد

        میخواسته تیم های بی نام ونشون اسمشون شنیده شه

    • مشیری

      خب تو بیسوادی .گناه کسی نیست.یه دانش آموز کلاس ششم هم اگه کمی جغرافیا خونده باشه میدونه.

      پاسخ ها

      • محمد

        چقدرتوخوبی

    • پویان

      عرصه این فوتبال،شده جولانگاه لمپن ها و بیسوادهایی مثل این فرد.آیا فردی از جامعه ایران ،نظری از تو عقب افتاده پرسیده ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج