جاباما
۶۹۲۳۸۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

قاضی شهریاری: تهاجم پاسداران عمدی بود

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به اعترافات متهم حادثه منطقه پاسداران گفت: سازمان دهی وجود داشته و این ماجرا را کنترل می‌کرده است.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به اعترافات متهم حادثه منطقه پاسداران گفت: سازمان دهی وجود داشته و این ماجرا را کنترل می‌کرده است.

قاضی محمد شهریاری در حاشیه سومین جلسه دادگاه متهم حادثه خیابان پاسداران گفت: امروز ختم رسیدگی اعلام شد و دادگاه مکلف است ظرف مهلت قانونی رای را صادر و ابلاغ کند. طرفین پرونده می‌توانند به حکم صادره اعتراض کنند و با اعتراض، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: ظرف یک هفته باید رای صادر شود و بعد از ابلاغ، ظرف ۲۰ روز قابل تجدیدنظر است.

شهریاری تاکید کرد: متهم امروز به سمتی پیش می‌رفت که اقدامات خود را انکار کند، در صورتی که از روزی که این اتفاق رخ داد من شخصا حضور داشتم و اعتراف‌های او را دیدم. شکستگی دست وی برای قبل است و ربطی به حادثه ندارد. متهم اعتراف می کند که متوجه نبوده، در حالی که چطور به سمت چپ و راست منحرف می‌شده است؟

وی ادامه داد: یک سازمان دهی بوده و این ماجرا را کنترل می‌کرده است. فیلم حادثه و اعترافات متهم موجود است. حال شاید وظیفه متهم انکار باشد، اما دادگاه به موارد موجود در پرونده توجه می‌کند و طبق گفته قاضی کشکولی این پرونده، تکمیل ترین پرونده است و ما ظرف ۴۸ ساعت تحقیقات را انجام دادیم و سلامت روحی متهم هم مشخص است. اینکه می‌گوید این موضوع را به کارشناس ارجاع شود منطقی نیست، وی می‌داند چگونه رانندگی کند، او ۱۵ سال راننده بوده است؛ لذا تهاجم عمدی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نظام اسلامی باید چنان با مفسدان اقتصادی واجتماعی ومخلان نظم وامنیت، معاندین،ضدانقلاب داخلی وخارجی ،ضددین ها ،سلطنت طلبها وجاسوسان ومنافقین وطرفدارانشان باقدرت هرچه تمام تر برخورد قاطع کند ومراعات هیچی را نکند و هرکس جلوی احکام مقدس شرع واسلام ایستاد مجازات سختی بشود چون این نظام براحتی بدست نیامده. مثل نظام ترکیه که چه باقدرت جلوی مخالفینش ایستاد و همه را سرکوب و بازداشت کرد .وسرجایشان نشاند. تازه نظام آنها اسلامی هم نیست . واگر نظام اسلامی این کار را نکند.مزدوران پرروترمیشوند . مرگ برضدولایت فقیه. دشمنان نظام را با قاطعیت نابود کنیم تا نظام اسلامی پایدار بماند انشاالله

    • بدون نام

      اعدام در ملا عام کمترین کیفر برای قاتلان فرزند انقلابی ملت ایران است
      هر غرب وایادی او میخواهد بگوید مهم نیست
      د

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج