۶۹۲۴۲۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ اختلال موزه لوور - سیرالئون

علیرضا لبش در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: در خبرها آمده که عکس سلفی گرفتن، به عنوان اختلال روانی تایید شده است. خب با این حساب تقریبا ۱۲۰ درصد از مردم دچار اختلال روانی هستند. البته اختلالات روانی انواع و اقسام مختلف دیگری هم دارد که چند مورد را بررسی می‌کنیم.

علیرضا لبش در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: در خبرها آمده که عکس سلفی گرفتن، به عنوان اختلال روانی تایید شده است. خب با این حساب تقریبا ۱۲۰ درصد از مردم دچار اختلال روانی هستند. البته اختلالات روانی انواع و اقسام مختلف دیگری هم دارد که چند مورد را بررسی می‌کنیم.

اختلال سیرالئون: در این اختلال همه مردم و بازیکنان و فدراسیون فوتبال باور دارند که با تیم اصلی کشورهای درجه چندم بازی می‌کنند اما واقعیت این است که با تیم محلی که بازیکنانش را از زمین خاکی جمع کرده‌اند و برای اولین بار است که زمین چمن را از نزدیک می‌بینند، بازی می‌کنند. جالب اینجاست که در این اختلال امکان باخت تیم ملی از تیم محلی وجود دارد.

اختلال لوور: در این اختلال، فرد مختل شده از روی کاغذ هم نمی‌تواند اسامی و کلمات را بخواند و حتما کسی که این کلمات را نوشته باید علایم را هم درست بگذارد. این اختلال بیشتر در مورد مدیران ارشد و مسئولان سیاست خارجی به چشم می‌خورد. بعضی روان‌شناسان اعتقاد دارند در واقع اختلال واقعی متوجه کسی است که متن را برای این عزیزان می‌نویسد. آن فرد باید متن را فینگیلیش بنویسد، همان‌گونه که برای آقای علی آبادی نوشته بودند.

اختلال تلگرام: اختلال تلگرام هم نوعی اختلال روانی محسوب می‌شود. هر روز صبح عده‌ای می‌گویند: قرار است تلگرام را فیلتر کنیم و عده‌ای هم در طول روز معترض می‌شوند و همان عده اول، آخر شب تکذیب می‌کنند و می‌گویند: این‌ها همه شایعه است. در این اختلال، مردم ابتدای روز با شوک از خواب بیدار می‌شوند و در طول روز ناامید و امیدوار می‌شوند و آخر شب با خیالی آرام به خواب می‌روند. در این اختلال بیشتر سرکار گذاشتن مردم و کاهش نرخ بیکاری مدنظر مسئولان محترم است.

اختلال ترامپ‌نژاد: در این اختلال وزیر خارجه در هيچ‌جا امنیت ندارد. حکم اخراج وزیر خارجه در دستشویی یا در یک کشور آفریقایی زیر پونز به اطلاع او می‌رسد و وزیر بینوا مجبور است از همان‌جا برود و در افق محو شود. این اختلال مخصوص روسای جمهور است و اختلال باکلاسی محسوب می‌شود. البته خیلی‌ها نظری کاملا برعکس دارند.

اختلال درختی: در این اختلال فرد تصور می‌کند درخت است و باید بقیه رویش یادگاری بنویسند. همین فردِ درخت، گاهی اوقات احکام دوستانش را جلوی سفارت انگلیس آتش می‌زند تا اعتراض درختی خود را به قطع درختان در سواحل زلاندنو نشان بدهد. فرد مختل ساعت‌ها در جاهای مختلف تحصن می‌کند تا پرندگان روی موهایش تخم کنند.

اختلال طنزپرداز: در این اختلال همه مسئولان احساس بامزگی می‌کنند و می‌خواهند با صحبت‌های خود نشاط را در جامعه افزایش دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج