جاباما
۶۹۲۴۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هزینه ساخت گلکسی S۹+ چقدر است؟

محاسبه هزینه ساخت یک گوشی هوشمند، معمولاً چیزی نیست که با دو جمع و تفریق ساده بدست آید و تحلیلگران بازار اغلب با برآوردی که از منابع مختلف برای محاسبه هزینه های گوشی میزنن یک مقدار تقریبی برای قیمت تمام شده برای ساخت گوشی عنوان می کنند.

وبسایت سخت افزار: محاسبه هزینه ساخت یک گوشی هوشمند، معمولاً چیزی نیست که با دو جمع و تفریق ساده بدست آید و تحلیلگران بازار اغلب با برآوردی که از منابع مختلف برای محاسبه هزینه های گوشی میزنن یک مقدار تقریبی برای قیمت تمام شده برای ساخت گوشی عنوان می کنند. موسسه Techinsights تحلیلی از هزینه مدل های محبوب گوشی های هوشمند در بازار انجام داده است، که در ادامه آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اطلاعات Techinsights براساس تخمین هایی است که هم ممکن است درست باشند و هم احتمال دارد کاملاً درست نباشند، اما با این حال بهترین و شاید نزدیک ترین اطلاعات به واقعیت ماجرا باشد. در این تحلیل هزینه چند جزء مختلف از گوشی و هزینه ای که برای سازندگان گوشی برمیدارد، در نظر گرفته شده است. آمار حاکی از آنست که گلکسی اس۹+ برای سامسونگ هزینه بیشتری در مقایسه با گلکسی نوت۸ داشته است.

آیفون X در صدر جدول

نتایج تجزیه تحلیل موسسه Techinsights اینگونه نشان میدهد که هزینه ساخت گلکسی S۹+ بسیار بیشتر از گلکسی نوت ۸ بوده است، هر چند که گوشی نوت ۸ در زمان ورود به بازار قیمت بالاتری در مقایسه با اس۹+ داشت. هزینه ساخت پرچمدار جدید ۳۷۹ دلار است، در حالیکه نوت ۸ با قیمتی در حدود ۳۶۹ دلار ساخته شده است. آیفون ۱۰ با صرف ۳۸۹.۵ دلار پرهزینه ترین گوشی بازار است و آیفون ۸+ با هزینه ۳۲۴.۵ دلار کم هزینه ترین در این لیست.

هزینه ساخت گلکسی S۹+ چقدر است؟

سامسونگ بیشتر قطعات مورد استفاده در گوشی های هوشمند را خودش تولید می کند و بنابراین برخی از این هزینه ها به بخش دیگری از سامسونگ پرداخت می شود. از سوی دیگر، اپل بسیاری از قطعات مورد نیاز گوشی های خود را از شرکت های دیگر، از جمله سامسونگ تهیه می کند. البته بد نیست این نکته را ذکر کنیم که هزینه نهایی دستگاه ها تنها به قیمت اجزای آنها خلاصه نمی شود، هزینه هایی مانند تحقیق و توسعه، بازاریابی، توسعه نرم افزاری و توزیع نیز هزینه عظیم دیگری به قیمت تمام شده در ساخت گوشی ها اضافه می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج