۶۹۲۶۰۵
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

بدشانسی ما قهرمانی را به پرسپولیس پیشکش کرد

پارس جنوبی که مي‌توانست یکی از مدعیان قهرمانی باشد به یکباره با یک افت فاحش حالا کارش حتی برای کسب سهمیه آسیا هم سخت شده است.

وبسایت روزنامه گل: پارس جنوبی که مي‌توانست یکی از مدعیان قهرمانی باشد به یکباره با یک افت فاحش حالا کارش حتی برای کسب سهمیه آسیا هم سخت شده است. مجتبی لطفی مدافع زردهای جمی که بازگشت دوباره‌اش باعث استحکام خط دفاعی پارس جنوبی شد از تلاشی مي‌گوید که در راس آنها رسیدن به سهمیه آسیاست. این مدافع جوان مي‌گوید اگر بدشانس نبودند حالا پرسپولیس و بقیه تیم‌ها باید برای رسیدن به آنها تلاش مي‌کردند اما هدف آنها این است که بازی‌ها را با جایگاه خوبی در جدول تمام کنند.


تمرینات پارس جنوبی در تعطیلی لیگ چطور پیش مي‌رود؟


خدا را شکر شرایط خوبی داریم و چند بازی دوستانه خوب هم با سپاهان و اکسین داشتیم که هم خوب بازی کردیم و هم بازی را به نفع خودمان تمام کردیم. یک بازی دیگر هم قرار است در تهران با پیکان داشته باشیم که به نظرم شرایط تا شروع دوباره لیگ خوب است و تیم در وضعیت خوبی قرار دارد.


با تساوی آخر مقابل ذوب آهن تقریبا شانس‌تان برای کسب سهمیه آسیا خیلی کمرنگ شد.


ما در بازی با ذوب آهن هم به تیرک زدیم و شانس داشتیم به گل برسیم که متاسفانه با بدشانسی با تساوی از زمین بیرون آمدیم. با این حال کار سخت است اما تمام هدف مان این است که از بازی‌هاي باقیمانده و تقابل‌هاي رودررو استفاده کنیم و شانس رسیدن به آسیا را برای خودمان حفظ کنیم.


به نظرت چرا تیمی که پا به پای پرسپولیس در صدر پیش مي‌آمد به یکباره حالا حتی شانس رسیدن به آسیا هم برایش کمرنگ شده است؟


فقط بدشانس بودیم وگرنه الان پرسپولیس و بقیه تیم‌ها باید دنبال ما برای گرفتن امتیاز تلاش مي‌کردند. پرسپولیس واقعا خوش شانس بود چون اگر ما را در جم نمی برد حالا اوضاع خیلی فرق مي‌کرد و به نظرم بدشانسی ما قهرمانی را به آنها در جم پیشکش کرد.


چقدر امیدواری که بتوانید نایب قهرمانی را به دست بیاورید؟


همانطور که گفتم کار سخت است اما تلاش مي‌کنیم به این خواسته برسیم و کار خوب مان را در لیگ امسال آن هم در اولین حضور به بهترین شکل به پایان برسانیم. ۵ بازی آخر برای ما خیلی مهم است و امیدوارم در سال جدید بدشانسی دست از سر پارس جنوبی بردارد. واقعا کادرفنی خوب و بازیکنان پرتلاشی داریم که همه هدف‌شان با تمام سختی هایی که داشتیم این بود که تیم موفق باشد. مطمئن هستم با این تلاش و این زحمت همه ارکان تیم مزد خوبی در لیگ مي‌گیریم و با یک جایگاه مناسب جواب لطف و تلاش همه به خصوص هواداران را خواهیم داد. با این حال به نظرم با این بضاعتی که داشتیم در اولین حضور خوب کار کردیم و نشان دادیم مي‌توانیم تیم قدرتمندی در لیگ باشیم.


خودت هم در این چند بازی نشان دادی که بازهم تارتار به خوبی به تو اعتماد کرده است؟


خدا را شکر اوضاع خوب است و خوشحالم که دوباره توانستم خودم را به تیم ثابت کنم. تمام تلاش من این است که بهترین نمایش را داشته باشم و مطمئنا در این بازی‌هاي باقی مانده قطعا تمام توان خودم را خواهم گذاشت چون خیلی مهم است که فصل را با یک جایگاه خوب در لیگ تمام کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس جعلی

      پیشاپیش عید نوروز مبارک
      این پنجاه و پنجمین عیدی ک پرسپولیس(لنگ)فینال اسیارو ندیده یعنی از سال تاسیس تا الان

      پاسخ ها

      • ۶ تایی ۴ تا خور

        بسوز شیشتایی.

      • بدون نام

        خخخخ هرگز هم نخواهد دید یعنی دیگه هیچ تیم ایرانی رنگ فینال باشگاههای اسیا را نخواهد دید فوتبال باشگاهیمون در حد فوتبال محلات قطر هم دیگه نیست

    • بدون نام

      وقتی مربیتون لنگی باشه بعد از اینکه بازی رو واگذار کرد فقط به تعریف لنگ برداخت که اونا کجا ما کجا ما در حد اونا نیستیم این یارو تا قبل از بازی با لنگ بهترین تیم بود چطور شد که از شروع بازی با لنگپولیس به بعد افت کرد معلومه که این مربی لنگیتون واسه تیم جعلی زدبند زن مافیایی غش کرده

    • بدون نام

      باشه.

    • م ح

      واقعا این اقا فکر کنم توهم زده اخه ببچاره با چه رزومه ای اینووبفهم اگر نمیهمی هرسال یک تیم اینجوری دوسه هفته خوب نتبجه میگیره بعد هم مثل شما واژگون مبشه اما باید کمی جنبه داشته باشید همینه با دولیوان اب شناگر میشید دادا برو خودتو سوژه نکن لطفآ

    • پیر مرد پرسپولیسی

      شما خیلی خوش شانس هم بودید که تا اینجای جدول هم اومدید بالا ، شک نکنید سال دیگه باید برای بقا درلیگ بجنگید ،مثل استقلال خوزستان که شانسی قهرمان لیگ شد وامسال کاندیدای سقوط به لیگ پایینتر است .سرنوشت تمام تیم های بی ریشه ای که با پول بیت المال ارتزاق می کنند همین است .

    • بدون نام

      من حرفتو اینطوری اصلاح میکنم :

      ما پا به پای پرسپولیس اومدیم اما قهرمانی لیاقت میخواد که ما نداشتیم...

      ما شانس نداشتیم. . دو تا تیرک داشتیم. . زمین مون کج بود. . ذوب آهن , ذوب پلاستیک هم نبود. . مربی مون نخواست .. من نبودم دستم بود. ..

      این حرفا رو بزار کنار بچه...

    • مسعود

      پیشاپیش عیدنوروز مبارک.
      این سومین سال متوالیه که کیسه کشا زیر سرورشونن!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج