جاباما
۶۹۲۷۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: کریستیانو در اوج باشد، رئال در اوج است

سرمربی فرانسوی رئال مادرید از پیروزی قاطعانه تیمش مقابل خیرونا ابراز خرسندی اما اعتراف کرد که از عملکرد شاگردانش در فاز تدافعی راضی نیست.

خبرگزاری تسنیم: رئال مادرید شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌و‌نهم لالیگا میهمانش خیرونا را با نتیجه ۶ بر ۳ شکست داد و انتقام شکست نیم‌فصل نخست را از این تیم گرفت. کریستیانو رونالدو در این بازی چهار گل به ثمر رساند تا در جدول برترین گلزنان این فصل لالیگا ۲۲ گله و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده لیونل مسی ۲۴ گله شود. علاوه بر او لوکاس واسکز و مارکو آسنسیو هم بازیکنانی بودند که عملکرد خوبی داشتند و به طور ویژه مورد تمجید زین‌الدین زیدان قرار گرفتند.

زیدان در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: اگر واسکز و آسنسیو در ترکیب قرار گرفته‌اند به این دلیل است که لیاقتش را داشتند و کارشان را خوب انجام می‌دهند. من کار تک‌تک بازیکنانم را ارزیابی می‌کنم. هنوز بازی‌های زیادی پیش رو داریم و باید به همین شکل به کارمان ادامه دهیم.

زیزو درباره رونالدو هم اظهار داشت: رونالدو برای ما بازیکن بسیار مهمی است. او به تمام بازیکنان تیم ما انرژی می‌دهد. او خودش را به خوبی می‌شناسند و می‌داند که چه زمانی باید انرژی‌اش را حفظ کند و دیگر به خودش فشار نیاورد. رونالدو در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار دارد. در تمرینات او باورنکردنی است. به‌عنوان مثال، اگر یک پنالتی باشد، پشت آن می‌ایستد و با نهایت تمرکز ضربه را می‌زند در حالی که این فقط یک تمرین است. او باورنکردنی است. با این حال من می‌خواهم از همه بازیکنانم تمجید کنم که واقعاً به کریستیانو کمک می‌کنند. او امشب گل‌های فوق‌العاده‌ای زد که حاصل کار گروهی تمام اعضای تیم بود.

عملکرد رئال مادرید از زمان باختش به لگانس در جام حذفی و حذف شدن از این رقابت‌ها به طرز محسوسی بهتر شده است هرچند این تیم باز هم نتوانست کلین شیت کند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها تأکید کرد: این پیشرفت نتیجه مسائل زیادی است که از همه آنها مهم‌تر بحث اعتماد بوده است. تیم ما دوباره اعتمادبه‌نفس‌اش را به دست آورده و این در بازی‌های خانگی‌مان مشهود بوده است. ما در چهار پنج بازی اخیر‌مان در برنابئو گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ایم در حالی که در ابتدای فصل اینگونه نبود. البته تأثیر کریستیانو را هم نباید فراموش کرد. وقتی او روی فرم باشد، تیم روی فرم است. فقط لازم است که از نظر دفاعی هم تیم‌مان را تقویت کنیم. من از سه گلی که در این بازی خوردیم راضی نیستم و این مشکل باید برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج