۶۹۲۸۰۲
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

ساخت ۱ میلیون جفت کفش با زباله‌های اقیانوسی

آدیداس سفت و سخت به ساخت کتانی با استفاده از زباله‌های اقیانوسی ادامه می‌دهد. آدیداس خبر داده است که بیش از یک میلیون جفت کفش با استفاده از پلاستیک‌های رها شده در اقیانوس‌ها ساخته است. آدیداس با همکاری شرکتی دیگر، پلاستیک‌های اقیانوسی را تبدیل به پلیمری می‌کند که می‌توان از آن برای ساخت کفش استفاده کرد.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - امیرحسین میرزایی: آدیداس سفت و سخت به ساخت کتانی با استفاده از زباله‌های اقیانوسی ادامه می‌دهد. آدیداس خبر داده است که بیش از یک میلیون جفت کفش با استفاده از پلاستیک‌های رها شده در اقیانوس‌ها ساخته است. آدیداس با همکاری شرکتی دیگر، پلاستیک‌های اقیانوسی را تبدیل به پلیمری می‌کند که می‌توان از آن برای ساخت کفش استفاده کرد.

ساخت ۱ میلیون جفت کفش با زباله‌های اقیانوسی

آدیداس دو سالی است که چنین کفش‌هایی می‌سازد و یک میلیون جفت هم رقم کمی نیست.

تشخیص این کفش‌ها از یک جفت کتانی معمولی آدیداس، کار راحتی نیست. با این حال، فوایدی که ساخت چنین کفش‌هایی برای طبیعت دارد، می‌تواند در بلند مدت روی آینده‌ی صنعت ساخت کفش تاثیر بزرگی بگذارد.

یک میلیون کتانی مطمئنا در مقایسه با میلیون‌های کفشی که آدیداس ساله می‌فروشد، رقم بزرگی نیست. با این حال، آدیداس دو سالی است که چنین کفش‌هایی می‌سازد و یک میلیون جفت هم رقم کمی نیست؛ طوری که این رقم نشان از تقاضای بالا برای این کفش‌ها دارد.

ساخت ۱ میلیون جفت کفش با زباله‌های اقیانوسی

شرکت آدیداس در سال ۲۰۱۶ با همکاری شرکت Parley شروع به ساخت کفش با استفاده از پلاستیک‌های اقیانوسی کرد. این کفش‌ها در ابتدای کار در تعداد محدود تولید شدند، ولی آدیداس نهایتا در سال ۲۰۱۷ شروع به تولید انبوه و فروش این کفش‌ها کرد.

هر جفت کفش به صورت میانگین از ۱۱ بطری پلاستیکی استفاده می‌کند. بخش‌های دیگر کفش مثل بندها و دوخت‌ها هم از پلاستیک بازیافتی تولید می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مواد فسیلی یا نفتی پایان پذیر هستند در طبیعت دیر حذف و جذب می شوند و جایگزین این مواد وجود ندارد باید نفت کمتر برای سوخت و انرژی قرار گیرد و حرکت شایسته آدیداس قابل تقدیر می‌باشد . من یک کارشناس تولیدات صنعتی هستم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج