۶۹۲۸۱۷
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

اعزام دانش آموزان شین آبادی به خارج از کشور

وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین رسیدگی‌های صورت‌گرفته در مورد دانش‌آموزان شین‌آبادی گفت: درصدد هستیم برای استمرار درمان بچه‌هایی که امکان درمان برای آنها در ایران فراهم نیست، پیش‌بینی‌هایی برای اعزام به خارج آنها فراهم شود.

خبرگزاری ایلنا: وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین رسیدگی‌های صورت‌گرفته در مورد دانش‌آموزان شین‌آبادی گفت: درصدد هستیم برای استمرار درمان بچه‌هایی که امکان درمان برای آنها در ایران فراهم نیست، پیش‌بینی‌هایی برای اعزام به خارج آنها فراهم شود.

سیدمحمد بطحایی درخصوص آخرین رسیدگی‌های صورت‌گرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش درباره دانش‌آموزان شین‌آبادی گفت: یک بخش از مشکلات‌ بچه‌های شین‌آبادی، ادامه درمان آنها است. چند روز پیش آقای قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت با بنده درخصوص این موضوع صحبتی داشتند.

وی ادامه داد: قرار شد اگر لازم شد، من و آقای قاضی‌زاده هاشمی با سازمان برنامه و بودجه‌ در این باره مذاکره‌ای داشته باشیم تا تامین اعتبار صورت بگیرد. من منتظر هستم هر زمان که وزیر بهداشت بفرمایند به همراه ایشان - به عنوان سهم خودم نه به عنوان وزیر آموزش و پرورش بلکه به عنوان یک شهروند ایرانی - درخدمت این عزیزان باشیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا آنجایی که بنده اطلاع دارم وزیر بهداشت شخصا و به صورت مصرانه این موضوع را پیگیری می‌کند، اظهار داشت: درصدد هستیم برای استمرار درمان بچه‌هایی که امکان درمان برای آنها در ایران فراهم نیست، پیش‌بینی‌هایی برای اعزام به خارج آنها فراهم شود.

وی درباره وضعیت استخدام معلمان حق‌‌التدریسی هم خاطرنشان کرد: برای وضعیت استخدام این افراد منتظر مصوبه مجلس هستیم و این مصوبه تکلیف را روشن می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مجلس تصویب کنه که پیمان بچه محله ما استخدام بشه

    • pepero

      در حد حرف

    • بدون نام

      تازه درصدد "پیش بینی "برای اعزام هستند رسانه ایش میکنن اون موقع بی سر وصدا مرین هانوفر آلمان؛ نظر ماها که اهمیتی نداره باید سانسور شه

    • عنقا

      حالاخداکنه این بچه ها مشکل حل بشه اخه بلامصوبه ازمهرماه داریم میشنویم بیدردسرمصوبه رااجرایکنید تمام کنید هم مطالبات دارن هم ماجرای استخدام یعنی حق التدریسهاامیدار بشن سال تمام شد

    • واقعیت

      بعد۵سال تازه میخوان بفرستن خارج ازکشور!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج