۶۹۲۹۰۸
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

جزئیات برخورد تریلی هوو با ۱۵ سواری در سمنان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات برخورد تریلی هوو با ۱۵ سواری را در سمنان تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات برخورد تریلی هوو با ۱۵ سواری را در سمنان تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در خصوص تصادفات ۲۴ ساعت گذشته افزود: حوالی ساعت ۱۳ یکشنبه در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین محدوده سیمان آبیک در پی برخورد سواری تندر ۹۰ با بونکر سیمان متاسفانه ۵ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

وی افزود: در همین ساعت در کیلومتر ۱۳۰ محور دارالمیزان در جنوب استان فارس بر اثر برخورد سواری رنو با سمند و پژو آردی ۳ تن جان باختند که علت هر دو این حوادث در دست بررسی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: یک ساعت بعد در کیلومتر ۲۲ محور اراک - خمین در استان مرکزی بر اثر برخورد پژو ۲۰۶ با پراید متاسفانه ۳ تن کشته و یک تن مجروح شدند که علت این حادثه بر اساس اعلام کارشناسان پلیس‌راه استان قصور اداره راه به علت عدم نصب حفاظ و گاردریل و روپوش میانی و پژو ۲۰۶ به علت انحراف به چپ بوده است.

وی افزود: حوالی ساعت ۱۸:۱۰ یکشنبه در شهر یزد به دلیل عدم رعایت حق تقدم خودرو ام وی ام و برخورد آن با تندر ۹۰، پنچ تن مجروح شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین در ساعت ۲۱:۴۵ یکشنبه در داخل محدوده شهر تبریز به دلیل انحراف به چپ اتوبوس بنز و برخورد آن با ۲ سواری پراید و یک سواری آریو، ۳ تن مجروح شدند. در همین ساعت در استان کردستان محدوده کامیاران در پی تجاوز به چپ پژو پارس و برخورد با تریلی هوو، یک تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

وی از تصادف فوتی منجر به حریق در کیلومتر ۷۷ محور گرمسار - مشهد در استان سمنان خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۲:۲۰ یکشنبه در پی واژگونی وانت پیکان متعاقبا حریق آن رخ داد که در این حادثه متاسفانه ۳ تن کشته شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تصادف صبح دوشنبه در کیلومتر ۳ محور تبریز - آذرشهر استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در این حادثه بر اثر برخورد پراید با شئ ثابت ۳ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

وی گفت: همچنین حوالی ساعت ۱۲ در کیلومتر ۶۴ محور میامی - سبزوار استان سمنان یک دستگاه تریلی هوو به دلیل عدم توجه به جلو با ۱۵ سواری برخورد کرد که در این حادثه ۳ تن مجروح شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل ادم رانندگی کنید

    • احسان

      یک روز ۱۷ نفر کشته شدن؟؟؟ واقعا جون مردم ایقد براتون بی ارزشه؟؟؟؟ اصلا نمیدونم چی بگم واقعا!! متاسفم از ایرانی بودنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج