۶۹۲۹۵۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

معرفی ال‌جی Zone ۴ با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار

اولین جزئیات در خصوص گوشی اقتصادی زون ۴ در ماه دسامبر منتشر شد، زمانی که معلوم شد شرکت کره ای ال‌جی قصد دارد این گوشی را با نام Optimus عرضه کرده و در اختیار اپراتورهای آمریکایی قرار دهد. یک ماه پس از این خبر، گوشی زون ۴ در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شد و این به منزله تأیید گزارشی بود که ادعا میکرد ال جی نهایتاً قصد فروش این گوشی در آمریکا را دارد.

وبسایت سخت افزار: اولین جزئیات در خصوص گوشی اقتصادی زون ۴ در ماه دسامبر منتشر شد، زمانی که معلوم شد شرکت کره ای ال‌جی قصد دارد این گوشی را با نام Optimus عرضه کرده و در اختیار اپراتورهای آمریکایی قرار دهد. یک ماه پس از این خبر، گوشی زون ۴ در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شد و این به منزله تأیید گزارشی بود که ادعا میکرد ال جی نهایتاً قصد فروش این گوشی در آمریکا را دارد.

معرفی ال‌جی Zone ۴ با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار

زون 4 جانشین گوشی های اپتیموس زون 2 و اپتیموس زون 3 ای می شود که در حال حاضر در بازار موجود می باشند و خبر خوب اینست که برای خرید این گوشی نیازی نیست حسابی بانکی خودتان را تا تهش خالی کنید. ال جی زون 4 با قیمت 115 دلار پیش فروش می شود و این تنها کمی بالاتر از آن قیمتی است که انتظار میرفت داشته باشد.

معرفی ال‌جی Zone ۴ با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار

این گوشی با سیستم عامل اندروید ۷.۱.۲ نوگا و بدنه پلاستیکی، دارای نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p می باشد. چیپ ست به کار رفته در این گوشی از نوع اسنپدراگون ۴۲۵ کوالکام است که دارای پردازنده چهار هسته ای با فرکانس پردازشی ۱.۴ گیگاهرتز می باشد. این چیپ ست با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه است که البته این حافظه قابل ارتقا می باشد.

معرفی ال‌جی Zone ۴ با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار

معرفی ال‌جی Zone ۴ با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار

زون ۴ دارای باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت که می تواند تا مدت ۱۶ روز در حالت استندبای بماند و ۳۰ ساعت مکالمه را برای شما به ارمغان بیاورد. نکته جالب در خصوص باتری این گوشی اینست که مانند نسل قبلی گوشی های هوشمند، توسط کاربران قابل تعویض است. دوربینی که در عقب این گوشی تعبیه شده است ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی می باشد. حسگر اثر انگشت در پشت و در پایین دوربین و فلش LED آن واقع شده است. زون ۴ از شبکه LTE نیز پشتیبانی می کند. این گوشی در حال حاضر در رنگ آبی و با قیمت ۱۱۵ دلار توسط اپراتور ورایزن به فروش میرسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج