جاباما
۶۹۳۰۱۹
۳۳ نظر
۵۰۰۲
۳۳ نظر
۵۰۰۲
پ

چینی: تیم را ما بستیم، شفر، مُفت‌بری می‌کند

دستیار علیرضا منصوریان مدعی شده نتایج خوب استقلال به دلیل این است که کادرفنی قبلی این تیم بازیکنان خوبی جذب کرده است.

خبر ورزشی: علی چینی دستیار دوم علیرضا منصوریان در استقلال بود که اعتقاد دارد اگر سرمربی این تیم می‌‌ماند، اکنون نتایج استقلال بهتر از کارنامه وینفرد شفر ‌بود. با چینی گفت‌و‌گویی انجام دادیم که می‌خوانید.

بازی استقلال و العین راچطور ارزیابی می‌کنی؟

استقلال شایستگی و پتانسیل شکست دادن این تیم اماراتی را داشت، حتی اگر در بازی رفت داور آن تصمیمات عجیب و مشکوک را لحاظ نمی‌کرد، تیم‌مان برنده میدان شده بود.

با توجه به اینکه شفر و دستیارانش جانشین کادر قبلی شده‌‌اند، برایت سخت نیست از تیم او تعریف کنی؟

استقلال مهم است، شفر برای ما ارزش ندارد، استقلالی که این روزها عملکرد خوبی دارد، توسط منصوریان و کادر او بسته شده و شفر یک تیم کامل و قدرتمند را تحویل گرفت و مفت‌بری می‌‌کند! منصوریان با توجه به تجربه‌ای که از لیگ قهرمانان کسب کرده بود، یک تیم فوق‌العاده خوب بست که در هر پست ۲ بازیکن تراز اول دارد، ما فصل قبل در نیم‌فصل دوم با نصف این تیم ۱۱ برد به دست آوردیم.

ولی با همین تیم در چند بازی اول نتایج مطلوب کسب نشد؟

هر تیم دوره افت دارد، تیم تغییرات داشت و زمان می‌خواست تا بازیکنان در کنار هم و با تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی هماهنگ شوند! شک نکنید اگر منصوریان مانده بود، الان تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان امتیازات بیشتری هم داشت ولی از داخل و بیرون قصد صدمه زدن داشتند و منصوریان هم عطای کار را به لقایش بخشید.

به نظرت منصوریان می‌توانست پرسپولیس و الهلال را شکست دهد؟

مگر در آخرین بازی زمان ما پرسپولیس را شکست ندادیم، آن هم در شرایطی که داور یک پنالتی اشتباه برای حریف گرفت و رحمتی را هم اخراج کرد اما ۱۰ نفره هم ۳ بر ۲ بازی به نفع استقلال خاتمه یافت. این الهلال چند بازیکن اصلی‌اش را ندارد و مثل پارسال قدرتمند نیست. مطمئن باشید خود من از موفقیت استقلال خیلی خوشحال هستم. اگر تیم نتیجه نمی‌گرفت، ما زیر سؤال می‌رفتیم چون تیم را ما بسته بودیم و همین تیم حالا عملکرد خوبی دارد که باعث افتخار ماست. ما بازیکن و مربی و عاشق استقلال بوده، هستیم و می‌مانیم.

مامه تیام مهاجم خارجی استقلال در چه سطحی قرار دارد؟

فوروارد خوب و گلزنی است اما می‌‌گویند ۹۵۰ هزار دلار قیمت دارد که این پول خیلی زیادی است. با این پول مهدی طارمی را می‌شد به استقلال آورد تا به قطر نرود.

سال ۹۶ برایت چطور بوده است؟

سال جالبی نبود، از نظر فوتبالی آن‌طور که می‌خواستم جلو نرفت. خارج از محیط فوتبال هم دزد خانه‌‌ام را زد و پیدا هم نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رهگذر

      مفت بری جلل الخالق .رو که رو نیست سنگ پاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چینی خیر ندیده

    • بدون نام

      خخخخ فقط خخخخ

    • بدون نام

      روو که نیست، سنگ پای قزوینه..!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چینی آفتابه به گردن
        چینی بیشعور
        چینی کچل
        دیگه چی بگم بهت ...

    • شهرام

      دهنت و ببندد خفه تو با اون کچل استقلال مضحکه خاص و عام کردید

    • رهگذر

      چینی لازبکن خوبی بودی ولی اصلا مربی نبودی و نیستی
      لطفا چرت و پرت نگو زمانی که تیم دست شما بود گند زدین
      شما ژیان سواری بودین که اشتباهی نشوندنتون پشت بنز

    • بدون نام

      لطفا حرف مفت و کینه توزانه نزنید وتیم رابه حاشیه نبرید ،برو گمشو عوضی یعنی تو طرفداراستقلال هستی؟؟؟؟؟؟ شفر نبود الان برای نرفتن به لیگ یک باید میجنگیدیم ،منصوریان در حد و اندازه تیم استقلال نبود

      پاسخ ها

      • ۶ تایی ۴ تا خور

        دسته سه خخخخخ

    • نسل سوخته

      بنده طرفدارپرسپولیسم ولی اصلا زمان منصوریان استقلال به هیچ وجه فوتبال بازی نمیکرد ولی الان خیلی خوب شده درضمن آقای چینی لحن حرف زدن وادبیاتت اصلا خوب نیست.منصوریان بایدقبول کنه فعلا درحدواندازه مربیگری دراستقلال نیست.نباید باتعصب حرف زد.

    • بدون نام

      اگه شما ها بودید الان باید واسه ماندن استقلال تو لیگ دعا میکردیم

    • بدون نام

      اخه چینی احمق
      شما که تیم را به گند کشیدید
      شفر تیم درب و داغون شما را احیا کرد
      آدم اینقد پررو و رذل نباشه

    • بدون نام

      خاک تو سر تو که اسم مربی روت گذاشتن
      بار فنی ات زیر صفره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک چیزی هست به نام انصاف.بد نیست از آن استفاده کنید آقای چ ی ن ی

    • بدون نام

      ننگ بر چینی احمق نادان

    • لالی خوزستان

      خفه شو تو باعث نابودی داچ علی شدی تیم خوب بود اماتو هنری نداشتی داچ علی هرچه کشید از دستیاری تو بود خاهشان به مردم توهین نکنیید مردم فوتبال میفهمن مردم اگه فکر اینجوری میکردن باید همیشه تو ورزشگاه اسم تو فریاد بزنند

    • بدون نام

      همین تیم که میگی شما بستی استقلال شونزده جدول رو برای اولین بار با شما تجربه کرد
      شما بلد نبودید کار کنید حالا که شفر داره نتیجه میگیره میخاین به اسم خودتون تموم کنید

    • بینام

      اینکه میگن جنس چینی خیلی خیلی داغونه بیخود نیست

    • بدون نام

      بهترین کار اینه که دهنتو ببندی ،حرف نزنی مطمئن باش کسی نمیگه لالی

    • بدون نام

      چه گلی برسر استقلال زدید!!!؟؟؟درضم آگر از اولش آقای شفر بودند ما قهرمان لیگ بودیم

    • علیمنصور و دوستان

      اقای چینی عزیز ، شما و تیم انالیزتان قبل از شروع کارتان با سرو صدای زیاد و موج مثبت هوادارن وارد شدید ، نصف گلهای حساس فصل فقط و فقط با بازی عالی و بی نقص کاوه رضایی بدست امد که هیچ هوادار واقعی نمیتواند منکر این قضیه باشد ، با رفتن کاوه علاوه برنداشتن برنامه ، خط حمله شما کاملا خوابید ، و استقلال با ان همه مهره که اغلب فصلها بازیکنان خوبی در خط حمله داشت مانند کبریت بی خطری شده بود که هیچ تیم رقیبی پشمی به کلاه تیمتان نمیدید !!! بله ! تیم را شما بستید ! همین داریوش شجاعیان بازیهای این فصل را با قبل مقایسه کنید ! شما حتی هنر بازی گرفتن از بازیکن را نداشتید ،
      شفر با تمام مشکلات تیم اگاه بود ، موقعیت در جدول ، وضعیت بازیکنان ، موج منفی هواداران ، که بعد از مطرح شدن نامهای بزرگ و بازی با انها پیرمرد المانی معرفی شد ، و با تمام اینها تیم را گرفت و تیم چ شد !

    • حامی

      یعنی عجب رویی داری تو اگه 3هفته دیگه شما مربی استقلال بودید بازیکنا رو نابود می کردیید دیگه توپ رونمیشناختن وریا میخواست جداشه داریوش داش فوتبال یادش میرفت پارسال که بختیار رو نابود کردید ... مرد مؤمن تمام امار خوب استقلال رو نابود کردید اخه! برو کمک علی منصور رستوران رو راه بندازیدکه لیاقتت طی کشیدن کف رستورانه ..اونم نمیتونی درس انجام بدی مطمعانم

    • فرشاد

      حرف مفت نزن عملکرد شما کاملا مشخصه دیگه توجیه بدتر از گناه نیار...یک مشت آدم منفعت طلب بیسوادی هستید که از بغل استقلال مفت خوری کردید...رو که رو نبست سنگ پای قزوینم کم آورده ..

    • بدون نام

      بابا جمع کن خودتو .تو کجا شفر کجا مردک نادان

    • بدون نام

      خدایی خجالت نمیکشی این حرف ها رو میزنی؟ منصوریان استقلال نابود کرد دلیلش هم شما دستیاران بی دانش وبازیکنای بی کیفیت بود که گرفت آگه استقلال خوب بازی میکنه بخاطر بازیکنای خوب آکادمی مثل حسینی ها نور افکن امید وچند بازیکن باکیفیته که ربطی ندارن به شما بازیکنای شما شهباز زاده قربانی افشین حاج محمدی بختیار وبیت سعید بودن هرچند باکیفیت بودن ولی بدون برنامه خزیدین وتیم رو نابود کردین خدا لعنتتون کنه.

    • بدون نام

      اقای چینی اگه شما تا حالا بالای سر تبم بودیم نصف بیشتر بازیکنان.تا حالا مصدوم ویا بی روحیه بودن چرا از حق میگزری وراحتاز شفر انتقاد میکنی پرواضح است که شفر از منصوریان وشما مربی خیلی بهتری است شما اگه تیم بارسلونا هم دستتون بود کاری نمیکردین بازیکن خوب ملاک کامل نبست چطور از بازیکنان بازی گرفتن ملاک یک مربی خوبدو فهمیده است حتی مربیانیدهستند که از بازیکنان دست چندم بازیکنانیذبه نام ساختن وهم بهترینذنتایج را گرفتن همین تیم پرس پولیس را مثال میزنم خیلی از بازیکنان انها اگه برانکو نبود شاید حتی در فوتبال ایراندمطرح هم نمیشدن ولی بادرایت برانکو دوساله دارن قهرمان لیگ میشن برای بهتر شدن اول باید خود سازی کنید بعد بازیکن سازی یا حق

    • حمیدفتاح نژاد خرم آباد

      آخه مرد مومن تو رو چه به مربی استقلال بودن
      منصوریان چوب رفاقت با یه رسری بی سواد عین تو رو خورد مگه همین تیم نبود نابودش کرده بودین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چینی نادان

    • بدون نام

      احه چینی احمق تیم را شما بستین باید نتیجه هم میگزفتی چرا نگرفین؟

    • بدون نام

      ساکت شو بابا.همون تیم منصوریان بود ابرومونو برد تو اسیا.بعدشم پارسال نایب قهرمان شد کدوم گلاش قشنگ بود اخه؟؟؟؟؟همش از رو ایسگاهی ابراهیمی و با ضربه سر بود

    • بدون نام

      خوبه یکمی بزرگواری بخرج بدید و هیچگاه توهم برندارید که در جایگاه مربی گری موفق هستید آقای چینی.....دوران بازیگری هم چندان بازی ای نداشتی....داشتین تیم را به دسته اول میفرستادید
      پس مقایسه کاملأ اشتباه است....شفرد استاد شماست

    • م م

      اگر جناب منصوریان بود میرفتیم درجا دسته ۳

    • بدون نام

      آقای چینی لطفا به این جملات توجه کنید‌.شفر برای ما ارزشی ندارد.شفر مفت بری میکند.یک مربی باکلاس به هیچ عنوان از این جملات سخیف استفاده نمیکند‌.شما با این حرفها نه تنها به شفر بلکه به تمام هواداران تیم کبیر استقلال توهین کردید.شان مربی استقلال را با این حرفها پایین آوردی.در ضمن جناب آقای چینی.ما باید چقدر صبر میکردیم که کادر شما در نیم فصل اول فاجعه بیافرینند و سپس در نیم فصل دوم بیایند یا سلام و صلوات نایب قهرمانی را به ما تقدیم کنند.تیم در حال حاضر بسیار مدرن و به روز بازی میکند و من کمترین به عنوان کوچکترین و ناچیز ترین هوادار استقلال بسیار خرسندم.بزرگش نخوانند اهل خرد... که نام بزرگان به زشتی برد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج