۶۹۳۱۲۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اشتری: هیچ تهدیدی در مرز‌ها متوجه ما نیست

فرمانده ناجا گفت: در این روزها هیچ تهدید خاصی نداشتیم ولی ما فرض را بر آن می‌گیریم که همواره دشمنان درصدد ضربه زدن به کشور هستند و از این رو آمادگی کامل خود را همواره حفظ خواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده ناجا گفت: در این روزها هیچ تهدید خاصی نداشتیم ولی ما فرض را بر آن می‌گیریم که همواره دشمنان درصدد ضربه زدن به کشور هستند و از این رو آمادگی کامل خود را همواره حفظ خواهیم کرد.

سردار حسین اشتری در حاشیه آغاز به کار قرارگاه نوروزی پایتخت اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس در جاده‌های کشور از ۲۴ اسفندماه کلید خورد و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت و در این طرح بیش از نیم میلیون از همکاران ما و نیروهای دستگاه‌های امدادی به ارائه خدمات به مسافران خواهند پرداخت.

فرمانده ناجا با اعلام خبر آغاز به کار رسمی قرارگاه نوروزی پلیس در تهران بزرگ گفت: در این قرارگاه ۲۵ هزار نیرو در قالب ۳۱۳ ایستگاه چادر، کانکس و هزاران گشت سواری، موتوری و پیاده به کار گرفته خواهند شد تا نوروز خوبی را در شهر تهران تجربه کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تمهیدات پلیس و همکاری خوب مردم، سال آینده از نظر امنیتی، ترافیکی و انتظامی سال خوبی باشد.

سردار اشتری در ادامه در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص وضعیت امنیتی مرزهای کشور گفت: در حال حاضر امنیت مرزها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و همکاران ما به صورت آماده‌باش بوده و در کنار نیروهای سپاه و ارتش از آمادگی کامل برخوردار است.

فرمانده ناجا در پاسخ به این سوال که آیا تهدید خاصی در مرزهای کشور بوده، گفت: در این روزها هیچ تهدید خاصی نداشتیم ولی ما فرض را بر آن می‌گیریم که همواره دشمنان درصدد ضربه زدن به کشور هستند و از این رو آمادگی کامل خود را همواره حفظ خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج