۶۹۳۳۶۲
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال منصوریان بهتر از استقلال شفر

استقلال با شفر متحول شده است اما آمار نشان می‌‍‌دهد امتیازات علیرضا منصوریان در این تیم بیشتر از وینفرد شفر بوده است.

خبرآنلاین: استقلال با شفر متحول شده است اما آمار نشان می‌‍‌دهد امتیازات علیرضا منصوریان در این تیم بیشتر از وینفرد شفر بوده است.

مصاحبه دیروز علی چینی بازخوردهای زیادی داشت که اغلب منفی بودند. او مدعی بود که اگر منصوریان و کادر او در استقلال می‌ماندند، این تیم امروز هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا! امتیازات بیشتری داشت. البته با وضعیتی که منصوریان و دستیارانش در ابتدای فصل ایجاد کرده بودند احتمال رخ دادن چیزی که چینی از آن صحبت کرده خیلی کم است اما واقعیت این است که فصل گذشته این اتفاق رخ داده بود. یعنی تا همین مقطع در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیای فصل گذشته، استقلال امتیازات بیشتری داشت و شرایط بهتری در این دو تورنمنت داشت.

استقلال تا پایان هفته بیست و پنجم لیگ شانزدهم ۴۷ امتیاز گرفته بود و در رده دوم جدول قرار داشت. آبی‌ها با منصوریان تا پایان فصل ۵۷ امتیاز گرفتند و نایب قهرمان شدند اما استقلال شفر تا پایان هفته بیست و پنجم ۴۱ امتیاز دارد و حتی اگر هر ۵ بازی باقی مانده خود را هم با پیروزی پشت سر بگذارد ۵۶ امتیازی خواهد شد و به امتیازات استقلال منصوریان در پایان لیگ شانزدهم نخواهد رسید.

استقلال منصوریان فصل گذشته در لیگ قهرمانان هم نتایج خوبی در مرحله گروهی گرفت. آنها تا پایان هفته چهارم ۷ امتیاز گرفته بودند و در نهایت با ۱۱ امتیاز در رده دوم گروه قرار گرفتند و به مرحله بعد صعودکردند. اما استقلال شفر تا پایان هفته چهارم ۶ امتیاز گرفته و البته در صدر جدول گروه خود قرار دارد. ضمن اینکه کیفیت تیم‌های همگروه استقلال در این دو دوره اصلا قابل مقایسه نیست و مشخص نیست اگر استقلال منصوریان با الهلال و العین و الریان همگروه می‌شد چه اتفاقاتی می‌افتاد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیمان عبدی

      عشق است استقلال

    • بدون نام

      غلط کردی ....چینی میام میشکنمت توهم شدی کارشناس...تیم شفر عالی عالیه

    • برو بابا

      برو بابا از جايي حساب كن كه شفر تيم رو از شما ها تحويل گرفت، درست حساب كن مغرض

    • بدون نام

      ششعلی بنده خداروالکی ازکیسه بیرون کردن،،،خداازسرشون نگذره،،مگه ما تواین مملکت چ سرگرمی داریم،،،داشتیم باداچعلی کلی حال میکردیم ،

    • بدون نام

      جناب لنگی،فصل عقب گروه استقلال اسون بود.فصل قبل فوتبال قشنگی ندیدیم از استقلال فقط فقط با کاشته های ابراهیمی یا ایسگاهیی هایی ک میفرستاد می بردیم .بازی قشنگ میخوایم گور بابا امتیاز

    • بهلول لاجوردی

      زحمات داش علی قابل احترام هستش و همگی این را میدانیم که قلبا برای موفقیت استقلال از جان مایه میذاشت و با تمام توان و نهایت غیرت و تعصب، داشته های خود را برای موفقیت تیم بکار برد اما....اما واقعیت امر اینست که با کمال احترام به زحمات علی آقا منصوریان و کادر همکاران ایشان، متاسفانه از تمامی فاکتورهای لازم در این زمینه برخوردار نبودند و برای تحقق بزرگی در باشگاه بزرگی همچون استقلال، فاکتورهای دیگری هم علاوه بر تعصب و همت و.انرژی و.... لازم است که اکنون با حضور جناب شفر، به برخی ایده آل ها نزدیک شده ایم و واقعا نوع فوتبال امروزی تیم با گذشته بسیار متفاوت است.ضمن اینکه علاوه بر تغییرات فنی، چگونگی مدیریت حاشیه ها و نوع برخورد با یکایک بازیکنان که هرکدام دارای رفتار و اخلاق و فرهنگ مختص بخود هستند،از دیگر الزامات امر مدیریت هستش که بسیار موثر در امر موفقیت مجموعه میباشد.علاوه بر آن چگونگی مدیریت رفتاری و نیز چگونگی تعامل با رسانه ها،فدراسیون، امور بین المللی، تماشاگران، منتقدین، رقبا و.... از مهمترین بارزه های لازم در امر مدیریت ورزشی میباشد که یقینا شخص علی منصوریان با توجه به خصیصه های شایسته ای که از آن برخوردار میباشد،در راستای مسلح کردن خود به تمامی فاکتورهای لازم،با توان دو چندان به پیش خواهد رفت و روزی از همین روزها،با نگرشی جدید و تجربه ای کافی و اندیشه ای پربار برای یاری استقلال برخواهد گشت....
      فاتحي از دیار کوهساران سر به فلک کشیده... کردستان

    • بدون نام

      خوردن ۶ گل از العین امارات فراموش نشده...آبرو ریزی فجیعی بود....امسال العین با لطف داور از باخت گریخت....

    • بدون نام

      کادر فنی بیسوادی داشت منصوریان
      خودشم دنبال کار مغازش بود از علم روز دور بود

    • بدون نام

      هرفصلی برای خودش فلسفی داره اولیه اخرمیشه مثل استقلال خوزستان واگراین تیم دست منصوریان بود الان اخرهای جدول بود چون دست منصوریان را تمام تیم هاخوانده بود.

    • علی باقری

      سلام.اقای چینی پارسال استقلال در چه گروهی بود..اگر با العین والهلال الریان بود..بیشک الان آخر جدول بود اونم با۱۸گل خورده..منصوریان کجا میتونست داخل این گروه دوام بیاره..به توهم میگن کارشناس برو کشکت بفروش هههههههه

    • مهدی.....

      اینم مخش رد داده ها...اتیغه چنان میگه بهتر بودیم انگار یادش رفته بدترین نتیجه تاریخ باشگاه رو جلو العین اوردن.مرتیکه حالیشم نیست اگه الان تو لیگ نمیتونیم قهرمان بشیم بخاطره باختهایی که اول فصل همین اقایون به هر چی تیم صغیر و کبیر دادن..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج