۶۹۳۳۶۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

معرفی ۴۵۰۰ مرکز متخلف بهداشتی به مراجع قضائی

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: اکیپ های بازرسی بهداشت محیط تاکنون بیش از ۵۴۵ هزار مورد بازرسی از مراکز و اماکن و سامانه های آبرسانی داشته اند.

خبرگزاری مهر: مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: اکیپ های بازرسی بهداشت محیط تاکنون بیش از ۵۴۵ هزار مورد بازرسی از مراکز و اماکن و سامانه های آبرسانی داشته اند.

سید رضا غلامی، اظهار داشت: در این مدت، ۹ هزار و ۶۰۰ مورد بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن بین راهی انجام شده و ۴ هزار و ۵۰۰ مرکز و اماکن متخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی از تعطیلی یک هزار و ۴۴ مورد از محل های متخلف بهداشتی در مدت یاد شده خبر داد و گفت: اکیپ های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت ۶ هزار و ۴۷۲ مورد بازدید مشترک با سایر دستگاه های اجرایی به ویژه تعزیرات حکومتی داشته اند.

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱۶۸ هزار مورد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی انجام شده است.

غلامی میزان مواد غذایی غیر بهداشتی و فاسد معدوم شده از آغاز برنامه سلامت نوروزی را ۳۴۵ تن عنوان کرد و گفت: همچنین در این مدت ۲۳ هزار مورد اخطار برای رفع نواقص بهداشتی صادر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قاسمی

      سلام چرا بیمارستان امام را پلمپ وتمام کارکنانس را اخراج نمیکنید که برای یک پانسمان کوچک ۳ ساعت من معطل شدم بهرکدام ازکترکنان میگم خدا وتشکروالتماس میخندن مسخرم میکنن ازبیمارستان امام اهواز کثیفتردرهیچ کجا گیر نمیاد ولی متاسفم فقط دورع تحویل میدن مثل آقای هاشمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج