۶۹۳۴۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هشدار پلیس: سرزده به مغازه سرکشی کنید

معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از جرم سرقت در محل کسب در ایام نوروز، گفت: از مغازه داران می خواهیم، در تعطیلات به طور مستمر، حتما سرزده به مغازه سرکشی و قفل ها را بازدید کنند.

خبرگزاری ایرنا: معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از جرم سرقت در محل کسب در ایام نوروز، گفت: از مغازه داران می خواهیم، در تعطیلات به طور مستمر، حتما سرزده به مغازه سرکشی و قفل ها را بازدید کنند.

سرهنگ علی هاشمی افزود: از نگهداری وجوه نقد بیش از حد معمول در محل کسب خودداری کنید و سریعا آن را به بانک بسپارید و چنانچه محل کسب شما در آهنی یا شیشه ای دارد برای بالا بردن ضریب اطمینان هر دو را قفل کنید.

وی ادامه داد: از قفل های سوییچی استفاده کنید و به منظور نگهداری وجوه نقد از گاوصندوق سالم استفاده کنید.

هاشمی اضافه کرد: در صورت لزوم محل کسب خود را به سیستم هشداردهنده مجهز کنید و به گونه ای نصب کنید که تشخیص آن را برای دیگران به سهولت ممکن نباشد.

وی همچنین تاکید کرد: از نگهداری پس انداز خود صرفا در یک حساب بانکی خودداری کنید و محوطه بیرونی محل کسب خود را به سامانه روشنایی کامل مجهز کنید.

معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: از پرداخت وجه نقد به افراد مشکوکی که تقاضای واریز وجه به صورت اینترنتی به حساب شما را دارند و درخواست وجه نقد از شما می کنند، خودداری کنید. همچنین از ارائه شماره حساب و شماره کارت بانکی خود در انظار عمومی و شبکه های اجتماعی خودداری کنید.

هاشمی افزود: چنانچه به هر دلیل کارگر یا شاگردتان به کار خود پایان داد یا خودتان نسبت به اخراج وی اقدام کردید ، تمام قفل ها و کلیدها را تعویض کنید و هرگز محل کار خود را در حضور مشتری ترک نکنید.

هاشمی افزود: از چینش اجناس و اشیای کم حجم که سرقت آن به راحتی امکانپذیر است، در خارج مغازه خودداری کنید و هنگام خرید و فروش با حوصله رفتار کنید و از رها کردن پول بر روی ویترین، گاوصندوق و کشو اجتناب کنید.

معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اضافه کرد: در مورد نصب زنگ اخبار، آژیر، قفل مرکزی، دوربین مداربسته، سیستم اضطراری در زمان خاموشی و حفاظت فیزیکی با نیروی انتظامی مشورت کنید و برای شناسایی افرادی که به منظور سرویس دستگاه های کارتخوان مراجعه می کنند از شرکت های مربوطه استعلام کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج