جاباما
۶۹۳۵۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آسنسیو: رونالدو و مسی در سطح بالایی قرار دارند

ستاره جوان و آینده دار رئال و تیم ملی اسپانیا گفت: چرا ما نتوانیم قهرمانان جام جهانی شویم. ما باید به خودمان اطمینان داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: مارکو آسنسیو، مهاجم جوان و آینده دار رئال مادرید در مصاحبه با رادیو کادینا سر اسپانیا گفت: من از بازی های مهمی که در آن شرکت می کنم چیزهای زیادی یاد می گیرم. این فشار موجود در تیم باعث می شود تا عملکردتان بهتر شود. می خواهم به اهمیت دقایق زیادی که در رئال بازی کنم بپردازم. اگر در ترکیب تیم بازی نمی‌کنم باید به اشتباهات خودم فکر کنم و چه کار کنم تا عملکردم را بهتر کنم.

وی در ادامه درباره حضورش در جام جهانی به همراه تیم ملی اسپانیا و قهرمانی در جام جهانی گفت: چرا ما نتوانیم قهرمانان جام جهانی شویم. ما باید به خودمان اطمینان داشته باشیم. من به همراه تیم ملی ملزم به بازی در پست مشخصی هستم ولی در رئال آزادی عمل بیشتری دارم و می توانم در چند پست بازی کنم.

ستاره جوان رئال در پایان گفت: هر سال عملکرد رونالدو من را بهت زده می کند. او و مسی در سطح بسیار بالایی هستند ولی من با توجه به اینکه رونالدو همبازیم است نسبت به مسی بیشتر به او توجه می کنم. یوونتوس رقیب قدرتمندی و پیچیده ای برای ما در اروپا است و ما مقابل این تیم آزمون سختی داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج