۶۹۳۵۴۶
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

هفت سین مهربانی در نقطه صفر مرزی کشور

همیشه تحویل سال نو و برپایی سفره هفت سین در نقاط مرزی کشور یاداور اقتدار و امنیت پایدار مردم ایران اسلامی بوده و هست.

ایسنا: وقتی حرف از نوروز باستانی و تحویل سال جدید است، مردم کشورمان در اقصی نقاط کشور باخیالی اسوده و فارغ از هرگونه تهدیدی به خریذ نوروزی و برگزاری جشن ها و مراسمات مختلف می کنند اما غیورمردانی از همین سرزمین شبانه روز و به دور از خانه و خانواده خود جانشان را برای صیانت از تمامیت ارضی ایران اسلامی بر طبق اخلاص گذاشته و از مرزهای جهموری اسلامی پاسداری می‌کنند تا مردم عزتمند ایران در اسودگی خاطر نوروز باستانی را جشن بگیرند.

آری! نوروز و برپایی هفتسین در نقاط مرزی همواره نشانگر اقتدار و قدرت نیروهای مسلح کشور در برقراری چتر امنیت پایدار در تمام مرزهای آبی خاکی و هوایی است.

نوروز و لحظه تحویل سال بهانه ای بود تا در کنار افسران و سربازان نیروهای هنگ مرزی شهرستان سلماس در نقطه صفر مرزی این شهرستان در همسایگی کشور ترکیه باشیم و خلوص نیت و دعای خیر سربازان این کشور برای عزت و سربلندی ایران اسلامی را با جان و دل درک کنیم.

هفت سین مهربانی در نقطه صفر مرزی کشور

سربازان و افسرانی که نوروز 97 را برای عزت و افتدار کشور به دور از خانواده خود تحویل کردند تا مردم کشورمان با خیالی اسوده از اینکه چشمانی همیشه بیدار در حال حفاظت و صیانت از مرزهای این اب و خاک است, به شادی و سرور بپردازند.

سرهنگ «جواد جعفری» در جمع صمیمی افسران و سربازان هنگ مرزی پاسگاه مرزی کوزه رش این شهرستان که برای جشن گرفتن فراررسیدن بهار 97 گرد هم آمده بودند، با تبریک این عید خجسته به تمام مردم و نیروهای مسلح ایران گفت: برگزاری جشن نوروز در نقطه صفر مرزی نشانگر امنیت و اقتدار موجود در مرزهای جمهوری اسلامی است.

وی خدمت در مرزها را امری مقدس و افتخاری برای سربازان دانسته و افزود: مردم ما در جای جای کشور به این امید نوروز را جشن می‌گیرند که شما عزیزان پاسدار و حافظ آب و خاک کشور مقابل طمع دشمنان این ملت هستید.

فرمانده هنگ مرزی سلماس خاطرنشان کرد: در هر نوروز و هر جشنی باید قدردان خون شهدایی باشیم که خالصانه جان خود را تقدیم کردند تا لبخند محبت و شادی نوروز بر لبان مردان, زنان و فرزندان این سرزمین جوانه بزنند.

برگزاری این جشن در پاسگاه صفر مرزی کشور حامل این پیام است که مردم عزیز ما اسوده خاطر باشند، چون فرزندانشان در مجموعه نیروهای مسلح خصوصاً نیروهای هنگ مرزی شهرستان سلماس شبانه روز در حال رصد و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی اند و اجازه کوچکترین تعرضی را به کیان مقدس جمهوری اسلامی نخواهند داد و چون گذشته جان خود را با ایمان تمام در این راه فدا خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی اصل

      خدا قوت خسته نباشید عزیزان عيدتان مبارک

    • بدون نام

      تبریک عرض میکنم خدمت دلاوران همیشه دلاور و خانواده های محترمشان.خدا یار ویاورشان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج