۶۹۳۶۵۱
۱۷ نظر
۵۰۱۵
۱۷ نظر
۵۰۱۵
پ

الله‎کرم: درباره فساد فضاسازی می‌شود

حسین الله کرم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم رضوی، علت ناراحتی و اعتراض دولت های فضول و مداخله گر بین المللی نسبت به نقش آفرینی ایران در منطقه را برشمرد و گفت: موضوع گسترش و صدور انقلاب اسلامی به کشورهای مجاور خصوصا همسایگان همواره مورد توجه ایران و کشورهای دیگر بوده و به نظر می رسد در حال حاضر این اتفاق در حال رخ دادن است.

نامه نیوز: حسین الله کرم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم رضوی، علت ناراحتی و اعتراض دولت های فضول و مداخله گر بین المللی نسبت به نقش آفرینی ایران در منطقه را برشمرد و گفت: موضوع گسترش و صدور انقلاب اسلامی به کشورهای مجاور خصوصا همسایگان همواره مورد توجه ایران و کشورهای دیگر بوده و به نظر می رسد در حال حاضر این اتفاق در حال رخ دادن است.

وی افزود: بحث صدور دیدگاه های انقلاب به نحوی صورت گرفته و امروز می توانیم بگوییم پایتخت های تهران، بغداد، دمشق و بیروت به هم نزدیک تر از هر زمان دیگری شدند به طوری که قادر خواهند بود در آینده نزدیک شرکت های چند ملیتی ایجاد کنند و در حوزه های غیرسیاسی هم ارتباطات انقلابی خود را گسترش دهند.

این فعال سیاسی درباره اشاره مقام معظم رهبری به سیاه نمایی رسانه های معاند نسبت به موضوع تحقق نیافتن عدالت در جامعه ایران بعد از انقلاب گفت: نباید از دشمن چیزی جز دشمنی انتظار داشت. آنها تلاش می کنند در موضوعات مختلف از جمله استقلال، آزادی، عدالت و مردمسالاری دینی تشکیک ایجاد کنند که به نظر می رسد روی دو موضوع آزادی و عدالت اجتماعی که از آرمان های همیشگی بشریت بوده‌اند، توانستند مانورهای بیشتری بدهند تا بگویند انقلاب اسلامی ایران در این دو موضوع موفق نبوده در حالیکه موفقیت های محسوس و بزرگی در این دو زمینه مانند موفقیت های دیگر اتفاق افتاده است.

وی افزود: البته هیچ کدام موفقیت ها خصوصا عدالت اجتماعی در حد ایده آل انقلاب اسلامی نبود. از این رو دشمنان روی این موضوع تکیه کردند و سعی می کنند از این طریق نظام را ناکارآمد نشان دهند، در حالیکه نظام کارآمدی خودش را در مسائل متعدد از جمله پیشرفت در بعضی حوزه های تکنولوژی و ایجاد ثبات و امنیت در ایران و منطقه مشخص کرده و اگر تحریم های شکننده و همه جانبه غرب نبود ما امروز در اقتصاد هم نشان می دادیم که نظام کارآمدی داریم.

این استاد دانشگاه درباره واکنش رهبر معظم انقلاب به فضاسازی دشمنان و برخی عناصر داخلی نسبت به فراگیر شدن فساد در کشور گفت: مسائلی که عمدتا از طریق رسانه های بیگانه و فضای مجازی منتقل می شود، دارای ثبات و اعتماد لازم نیست. به عنوان مثال مردم مصادیق فساد را در محیط های پیرامونی خود نگاه می کنند. بیش از ۹۰ درصد مردم با مصادیق فساد مواجه نیستند بنابراین آنچه در واقعیت است می پذیرند و آنچه از تحلیل های رسانه ای بیگانه و فضای مجازی مشاهده می کنند، به دور می ریزند.

الله کرم یادآور شد: فضاسازی ها نسبت به فساد و تبعیض آنی نیست که در واقعیت رخ داده بنابراین حتی اگر تلاش های رسانه های خبری بیگانه رو به گسترش باشد و بخواهند به این مسئله دامن هم بزنند اما تا اندازه اندکی می توانند رشد کنند چون وقتی اخبار آنها با واقعیت ها نخواند مردم نسبت به فضای مجازی و رسانه های بیگانه دچار بی اعتمادی می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره راست می گه
      فضای ساخت مفاسد را بیشتر می کنند و اضافه بنا هم معاف

    • بدون نام

      عجب تحلیل مسخره ای

    • بدون نام

      کدوم فضاسازی ؟؟؟؟!!!!! خوردن رفت خداکرم

    • بدون نام

      اقای الله کرم شماوهم فکرران شمامملکت رونابود کردن

    • بدون نام

      البته فضا را برای فساد باز میگذارند

    • بدون نام

      البته فضا را برای فساد ؛دزدی واختلاس باز میگذارند

    • بدون نام

      ازاینکه انهافضولی میکنن نباید بکنن حالامنظورتونبه چی هست شبکه اجتماعی یافساد ولی ماهمین تلگرام قبول داریم یایکی گفته قسادزیادشده دارنبه شماگوشزدمیکنن که جلوی فسادبگیرین راهبهراه داریم میشنویم فساد رخ میده

    • بدون نام

      دوستی یکطرفه ارزش ندارد ودلیل یکطرفه بودن اینکه دلارهای نفتی که حق مردمذایران است دراین کشورها هزینهذمیشود واین سرمایه گزاری نیست شما درسفرتان به این کشورهاازلحن مردمذمی فهمی که طلبکارهم هستند پس بی خیال

    • بدون نام

      ۴ یایتخت نام بردی منم یاد اوری میکنم اتحاد جماهیر شوروی را. چه شد.
      اشکال کار اینجاست ما خودمونو نمیتونیم اداره کنیم بعد کلی بار اضافی هم تدارک میبینیم.
      امثال این اقا هم فقط حرف تحویل میدن

    • بدون نام

      راست میگی ماباورنمیکنیم

    • بدون نام

      احتیاجی به فضاسازی نیست این افراد باید توسط دستگاه قضایی محاکمه شوند وبدست عدالت سپرده شوند ونسبت به نوع فسادی که انجام داده اند برخوردشود
      ....

    • مهدی

      عجب افکار مسخره ای

    • علیرضا

      یه مشت خیال‌بافی !!!

    • علی

      جناب یک سر به ادارات و کوچه خیابان بزن ببین حرفات چقدر واقعیت داره

    • بدون نام

      این چی میگه؟

    • بدون نام

      این آقا واقعا استاد دانشگاه است اگر چنین باشد وای بر این مملکت چرا تمام نادانی و ناتوانی اداره مملکت به دشمن نسبت میدن اینا تئوریسینهای ایرانند

    • بدون نام

      برای یک جریان فکری مدعی. , هیچ چیزی بدتر از مصاحبه های سطحی و کوته بینانه و ساده انگاشتن مردم و اینکه مردم توانایی تجزیه تحلیل امور رو ندارند نیست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج