۶۹۳۷۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره‎ای که منچسترسیتی نباید از دست بدهد

منچسترسیتی در رقابت‎های این فصل شانس اصلی قهرمانی است و برای ادامه دادن موفقیتش باید حتما سرخیو آگوئرو را برای فصول آینده هم حفظ کند.

خبرگزاری مهر: پپ گواردیولا توانسته به خوبی تیم فوتبال منچسترسیتی را در رقابت‌های این فصل هدایت کند و در واقع تبدیل به شانس اصلی قهرمانی کند. با این حال این تیم یکی از ثروتمندان اروپا است و مطمئنا فصل نقل و انقالاتی شلوغ خواهد داشت. به همین مناسب سایت گل در مطلبی به بازیکنانی که می‎توانند در پایان فصل از این تیم جدا شوند و بازیکنانی که باید بمانند اشاره کرده است.

یایا توره، جو هارت، الاکیوم مانگالا، الکساندار زینچنکو و توسین آدارابیویو بازیکنانی هستند که در این مطلب از آن‌ها به عنوان بازیکنانی یاد شده که می‎توانند از این تیم بروند، اما در بخش بازیکنانی که باید بمانند و در واقع سیتی باید هر طور شده برای نگه داشتنش تلاش کند تنها نام یک بازیکن دیده می‎شود و آن هم سرخیو آگوئرو آرژانتینی است. چه هواداران این تیم دوست داشته باشند چه نه، این طور نیست که او برای همیشه در تیم بماند و روزی خواهد رسید که او سیتی را ترک کند. اما در این برهه از فصل نیست که وقت رسیدن او رسیده باشد و در واقع در شرایطی که تیم با پپ خوب نتیجه می‎گیرد بهترین زمان است که او در این تیم بماند.

ستاره آرژانتینی در بهترین شرایط به سر می‎برد و در اوج است، گل‎های زیادی می‎زند و کماکان یکی از مهره‌های کلیدی تیم است. او همچنین بازیکن مورد علاقه هواداران است و نگه داشتن او در تیم هم باعث می‎شود رابطه هواداران با کادر فنی و تیم محبوبشان بهتر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج