۶۹۳۸۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آغاز تمرینات الغرافه بدون طارمی و ملی‌پوشان

الغرافه قطر در غیاب نفرات تاثیرگذارش تمرینات را برای بازی پایانی فصل دو دیدار آسیایی باقی مانده از مرحله گروهی آغاز می‌کند.

ورش سه: الغرافه قطر در غیاب نفرات تاثیرگذارش تمرینات را برای بازی پایانی فصل دو دیدار آسیایی باقی مانده از مرحله گروهی آغاز می‌کند.

تیم الغرافه که یکی از نماینده‌های قطر در لیگ قهرمانان آسیا و یکی از رقبای تراکتورسازی در گروه A است، بعد از دیدار هفته بیست و یکم لیگ ستارگان مقابل العربی که در غیاب مهدی طارمی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد، با تصمیم ایگور بولنت تمریناتش را تعطیل کرده بود.

پس از پنج روز استراحت به بازیکنان الغرافه، دور جدید تمرینات این تیم از امروز پنج‌شنبه آغاز می‌شود تا بازیکنان خود را آماده دیدار هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره در روز چهاردهم فروردین ماه کنند.

الغرافه قطر چهار شب بعد از دیدار آسیایی مقابل الجزیره، مجددا در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه میزبانی خواهد کرد و در هفته بیست و دوم و پایانی لیگ ستارگان قطر میزبان تیم القطر است تا تلاش کند با پیروزی در این دیدار رتبه چهارم را در پایان فصل به دست آورد.

الغرافه قطر در غیاب مهدی طارمی که در اردوی تیم ملی ایران حضور دارد و یوسف حسن، دروازه‌بان و احمد علاء‌الدین، موید حسن، عاصم مادبو و عبدالعزیز حاتم، بازیکنانش که همراه با تیم ملی قطر به عراق سفر کردند تا در یک تورنمنت شرکت کنند، از امروز تمریناتش را از سر می‌گیرد.

یاران مهدی طارمی دو دیدار حساس پیش رو دارند؛ ابتدا برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید الجزیره امارات را در خانه شکست دهند و پس از آن برابر القطر به برتری برسند، چراکه آنها در لیگ ستارگان همراه با ام صلال در امتیاز ۳۲ برابر هستند و تنها بر حسب تفاضل گل بهتر رتبه چهارم را به خود اختصاص داده‌اند که برای نگه داشتن این جایگاه باید در دیدار پایانی فصل به پیروزی دست پیدا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج