۶۹۴۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

اعتماد کاربران به فیس بوک از دست رفت!

پس از آنکه مدیرعامل فیس‌بوک به دسترسی اطلاعات شخصی کاربرانش اعتراف کرد، بی اعتمادی کاربران جهانی نسبت به این شبکه اجتماعی رو به کاهشی مداوم است.

خبرگزاری ایسنا: پس از آنکه مدیرعامل فیس‌بوک به دسترسی اطلاعات شخصی کاربرانش اعتراف کرد، بی اعتمادی کاربران جهانی نسبت به این شبکه اجتماعی رو به کاهشی مداوم است.

وب سایت بیزینس اینسایدر نوشت: مارک زوکربرگ - موسس و مدیر عامل شبکه اجتماعی فیس بوک - چندی پیش بالاخره سکوت رسانه‌ای خود را شکست و به دسترسی غیرمجاز موسسه تحقیقاتی و تحلیلگرانه کمبریج آنالیتیکا به اطلاعات شخصی میلیون‌ها کاربر فیس بوک، اعتراف کرد.

پس از این اعتراف، موج بی‌اعتمادی نسبت به این شبکه اجتماعی پرطرفدار و محبوب تمامی جهان را دربرگرفت و کاربران و منتقدان بسیاری فیس‌بوک را به کوتاهی، سهل انگاری و خیانت در امانت متهم کردند. چراکه آن‌ها بر این باورند که فیس بوک موظف بوده است در برابر هر نهاد و موسسه‌ای حتی به منظور تحقیقات و آمار، از اطلاعات شخصی کاربرانش صیانت و نگه‌داری کند.

البته این نخستین باری نیست که کاربران نسبت به فیس‌بوک نگاه منفی گرایانه‌ای پیدا کرده‌اند بلکه در چند سال گذشته این اتفاق با شیب بسیار ملایمی در حال رخ دادن بود اما حالا پس از افشای این خبر ، فعالیت‌های فیس بوک در آماج این حملات قرار گرفته است.

نتایج یک نظرسنجی که به تازگی از مردم و کاربران در ایالات متحده آمریکا گرفته شده است، نشان می دهد که فیس بوک در میان سایر غول‌های تکنولوژی کمتر از همه محبوب است.

در این نظرسنجی، فیس بوک با ۵۹ درصد، آمازون ۱۱ درصد، گوگل ۴ درصد، اپل ۳ درصد و مایکروسافت ۲ درصد از نفرت و بی‌اعتمادی مردم را به خود اختصاص داده‌اند.

اعتماد کاربران به فیس بوک از دست رفت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمام شبکه های اجتماعی که توسط کشورهای غربی و شرقی ساخته و راه اندازی میشوند و اطلاعات کاربران رادرسرور های خود ذخیره می کنند. صددرصد هم سرقت اطلاعات دارند وهم جاسوس هستند . مثل یاهومیل ،جیمیل ،گوگل ،یاهو ،گوگل مپ ، وهمه وهمه

      پاسخ ها

      • واقعیت

        توازداخلیش استفاده کن تااطلاعاتت لونره

      • بدون نام

        توبی غیرتی .اطلاعاتت بدست خودی باشه بهتره . تو از آن کسایی هستی که گوشت و پوست و استخوان هموطنتو یکجا تحویل دشمن میدهی ....

      • بدون نام

        راست میگه دیگه همه شبکه های اجتماعی غربی و شرقی جاسوسن

    • بی نام

      ما که به خاطر فیلتر اصلا نفهمیدیم فیسبوک چی هست...سمت فیلتر شکن هم نرفتیم از ترس...
      بماند برای فیسبوک داران...این شبکه های پوشالی مجازی

    • بدون نام

      شبکه های اجتماعی و ماهواره ای معاند و ضد انقلاب و سلطنت طلبان و ضد دین های وهابی آمریکایی و شیعه لندنی انگلیسی برای کشور ما بسیار خطرسازشده است
      هم وطن عزیز و فهیم واگاه اخیرا استکبار جهانی باتمام توان خود با ایجاد شبهه های دروغین وجهت دار و طرح مسائل اختلاف برانگیز گوناگون وایجادجنگ روانی همه جانبه شدید در خصوص مسئولین کشورمان در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای به راه انداخته اند و میخواهند مارانسبت به مسئولین بدبین کرده و همبستگی داخلی ما را ازبین ببرند ومارا بجان هم بیاندازند وازاب گل الود ماهی بگیرند وبعد به کشور و ملیت ما دست اندازی کنند و ما را مثل کشورهای سوریه و عراق و لیبی و یمن و افغانستان دچار جنگ داخلی کند که به مراتب وضع ما بدتر و شدیدتر از آنها خواهد شد . پس بیائیم ارامش حال را دریابیم وبه عقاید هم احترام بگذاریم و مراقب همبستگی مان باشیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج