۶۹۴۱۰۵
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

اعتصاب و تظاهرات معلمان در سراسر ایتالیا

معلمان و پرسنل اداری مدارس در سراسر ایتالیا امروز جمعه، همزمان با نخستین نشست رسمی پارلمان جدید این کشور، دست به اعتصاب زده و در مقابل وزارت آموزش و پرورش تظاهرات کردند.

خبرگزاری ایرنا: معلمان و پرسنل اداری مدارس در سراسر ایتالیا امروز جمعه، همزمان با نخستین نشست رسمی پارلمان جدید این کشور، دست به اعتصاب زده و در مقابل وزارت آموزش و پرورش تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا)، اعتصاب و تظاهرات امروز (جمعه ) معلمان و پرسنل اداری مدارس در پی فراخوان اتحادیه های کارگری 'Anief ' ،'Saese ' و 'Cobas' برگزار شد. به عقیده اتحادیه های کارگری، یک میلیون و ۲۰۰ هزار معلم و کارکنان بخش اداری مدارس در ایتالیا فریب قراردادهای کاری موقت را خورده اند.

اتحادیه های کاری ابتدا قصد برگزاری این تظاهرات در مقابل پارلمان داشتند تا بتوانند صدای اعتراضی پرسنل مدارس را به وضوع به نمایندگان جدید برسانند، تا حق تدریس و امنیت کاری ده ها هزار معلم و آموزگار که در طی سال ها کار بدست آوردند، حفظ شود. اما وزارت کشور مجوز برگزاری آن را در مقابل پارلمان ممنوع کرد و در نهایت در مقابل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

اعتصاب امروز شامل تمام بخش های آموزشی و اداری مدارس در ایتالیا می شود. اتحادیه های کارگری دلیل برگزاری این اعتصاب را علیه قراردادهای موقت کاری و برای بهبود شرایط شغلی و اقتصادی خوانده و خواستار حفظ نقش معلمان و پرسنلی که قراردادهای موقتی دارند از پارلمان و دولت جدید شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      اگه تو ایران بود ی فیلم ازشون میگرفتند وبعد یکی یکی حسابشان را می رسیدند انها بلد نیستند چگونه هرج و مرج را کنترل کنند.باید از ایران یاد بگیرند.

    • علیرضا جمشیدی

      خیال کردم مطالبات سال 88 به بعدشون هنوز پرداخت نشده!

    • کریم

      عجیبه ! صدای معلم ها از اون دور دورا می شنوید
      ولی از بیخ گوشتون نه

    • بدون نام

      کاش ماها
      که ادعا تاریخ تمدنمیکنیم
      یادبگیریم
      خطاب به خودم

    • بدون نام

      لعنت به حکومت کفر وظلم استرالیا که اینگونه حق معلمانش را پایمال میکنه .تنها راه برون رفت از این وضعیت 1صادرات مدیران موفق آموزش و پرورش ایران جهت مدیریت بحران معلمان استرالیایی و ارتقاء به سطح عالی .2افتتاح صندوق ذخیره فرهنگیان به منظور تامین معیشت فرهنگیان استرالیایی 3معتبر دانستن امضا و تضمین فرهنگیان استرالیا در بانک های این کشور به منظور ارتقای رتبه وجایگاه معلمان استرالیایی درنزد عامه مردم و همچنین تسهیل دریافت وام برای مردم واشتغال زایی «یک تیر وچند نشان»یعنی باضمانت فرهنگیان هم شان ومنزلتشان بین مردم زیاد میشود وهم مردم وامی می گیرند و به اشتغال زایی کشورشان کمک می کنند

    • بدون نام

      معلمای اونجا نمیترسن....!؟
      معلم باید مثل شمع باشه بسوزه و بسازه!!! ؟؟؟

    • محمدرضا بختیار

      این خبر گزاری های دلسوز ما که از اونطرف کره خبر می زنند چرا از اعتصابات و شلوغی جامعه کارگری در اهواز خودمان خبری نمی زنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج