جاباما
۶۹۴۲۹۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

تقارن موج رفت و بازگشت مسافران نوروزی از امروز

جانشین رییس پلیس راهور ناجا از آغاز موج نخست بازگشت سفرهای نوروزی و موج دوم آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

خبرگزاری مهر: جانشین رییس پلیس راهور ناجا از آغاز موج نخست بازگشت سفرهای نوروزی و موج دوم آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

سردار امیری در حاشیه بازدید از پاسگاه پلیس راه بیستون استان کرمانشاه افزود: امروز تقارن ۲ موج رفت و بازگشت سفرها کار پلیس را دشوار می کند و توصیه می‌کنیم رانندگان صبر و حوصله بییشتری داشته باشند.

وی با اشاره به رشد ۱۲ درصدی سفرها در نوروز انسال گفت: طی ۸ روز طرح نوروزی ۵ استان قزوین، گیلان، مازندران، قم، خراسان رضوی و فارس بیشترین ترددها را داشته اند.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا به تصادفات سومین روز فروردین اشاره کرد و افزود: روز گذشته ۱۵ فقره تصادف فوتی و ۳۶۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در پی آنها ۱۸ تن کشته و ۴۸۰ تن مجروح شدند. بدین ترتیب در سومین روز سال نو هر ۲ ساعت ۱.۵ نفر کشته و ۴۰ تن مجروح شده اند که جا دارد رانندگان بیش از پیش رعایت کرده و نوروز خود را تلخ نکنند.

وی با بیان این که بیشترین تصادفات سومین روز فروردین در استان های اصفهان، تهران و آذربایجان غربی رخ داده است گفت: همچنان در این روز واژگونی که عمدتا ناشی از خستگی و خواب آلودگی است با ۴۲ درصد بیشترین سهم را در تصادفات فوتی و جرحی به خود اختصاص داد به شکلی که ۸۰ فقره تصادف از شکل واژگونی در روز گذشته داشتیم.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا در پایان به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی با توجه به محدودیت ظرفیت جاده و موج بالای سفرهای نوروزی حتما با صبر و حوصله رانندگی کرده و از شتاب و عجله به طور جدی خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      واقعا این چه وضع رانندگی کردنه ؟ این آمارها کی میخواد پایین بیاد ؟ چرا به هر کس گواهینامه میدید ؟ چرا از این همه مصدوم شدن و مردن مردم جلوگیری نمیکنید ؟ واقعا جای تاسف داره . اون از چهارشنبه سوریتون این از عیدتون اونم در طول سال که همش جاده ها دارن تلافات میدن .

    • بدون نام

      موج اول موج دوم خخح مسخره ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج