جاباما
۶۹۴۳۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عزیزی: باشگاه به تعهداتش عمل نکند نمی‌مانم

معاون ورزشی و رئیس سازمان فوتبال باشگاه مشکی‌پوشان گفت: آدم رکی هستم و با کسی تعارف ندارم اگر همین امروز هم باشگاه به تعهدات خود عمل نکند بازهم در اینجا نخواهم ماند اما حالا که آمده‌ام با تمام قدرت کارم را انجام می‌دهم.

خبرگزاری فارس: خداداد عزیزی در خصوص حضورش در باشگاه سیاه‌جامگان خراسان گفت: چند روز قبل مدیران باشگاه با من تماس داشتند و پیشنهاد خود را مطرح کردند تا بتوانیم با هم همکاری کنیم و من هم بعد از چند روز بررسی به آنها جواب مثبت دادم.

وی ادامه داد: شرایط مالی تیم مشکی پوشان امسال خیلی خوب بوده است و بازیکنان بیش از ۶۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند اما به هر شکل نتوانستند نتیجه بگیرند.

عزیزی تصریح کرد: طی صحبتی که با آقایان عباسی داشتم شرایط همکاری ما کاملا تقسیم شده است. قرار بر این است که کلیه مسایل فنی باشگاه از این پس به اختیار من باشد و آقایان عباسی فقط در حوزه مسایل اقتصادی فعالیت کنند و تیم را در این حوزه همراهی داشته باشند.

معاون ورزشی و رئیس سازمان فوتبال باشگاه مشکی‌پوشان افزود: به هر شکل تیم مشکی پوشان نماینده فوتبال مشهد و استان است و من هم به عنوان یک مشهدی دوست دارم تا به آنها کمک کنم. در حال حاضر داود مهابادی هدایت تیم را برعهده دارد و تا پایان فصل نیز خواهد بود.

رئیس سازمان فوتبال باشگاه مشکی پوشان گفت: فعلا باید تمام تلاش خود را برای بازی‌های باقی مانده لیگ برتر بگذاریم. اگر شرایط به گونه‌ای شد که تیم در لیگ باقی ماند باید بر اساس آن تیم را آماده فصل بعد کنیم، اما اگر به دسته یک سقوط کردیم برنامه ریزی دیگری خواهیم داشت تا بتوانیم دوباره به لیگ برتر صعود نماییم.

عزیزی درباره اینکه آیا خودش ممکن است هدایت تیم را بر عهده بگیرد گفت: فعلا داود مهابادی سرمربی تیم است و به صورت کامل از او حمایت داریم. بنده نیز هدایت تیم را برعهده نمی‌گیرم و باید صبر کنیم تا لیگ به پایان برسد.

رییس سازمان فوتبال مشکی پوشان درباره اینکه پیش از این انتقادات زیادی را به مجموعه مشکی پوشان داشت ولی حالا دوباره در این تیم مسئولیت قبول کرده است گفت: ببینید به هر حال در آن برهه باشگاه به تعهدات مالی خودش عمل نکرده بود اما امسال شرایط آنها متفاوت است و بازیکنان درصد خوبی دریافت کرده اند. در کنار آن مدیران باشگاه نیز قول داده اند تا در کار فنی تیم به هیچ وجه دخالت نکنند و همه اتفاقات فنی با نظر و مدیریت من انجام خواهد شد و آنها فقط در حوزه اقتصادی فعالیت خواهند داشت تا به باشگاه پول تزریق کنند.من آدم رکی هستم و با کسی تعارف ندارم اگر همین امروز هم باشگاه به تعهدات خود عمل نکند بازهم در اینجا نخواهم ماند اما حالا که آمده ام با تمام قدرت کارم را انجام می دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج