۶۹۴۴۱۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تظاهرات آمریکایی‌ها برای نه به سلاح گرم

تارنمای خبرگزاری رویترز گزارش داد: پیش بینی می شود صدها هزار آمریکایی روز شنبه در تظاهرات سراسری آمریکا برای اعمال قوانین سخت تر در خصوص سلاح در این کشور شرکت کنند.

خبرگزاری ایرنا: تارنمای خبرگزاری رویترز گزارش داد: پیش بینی می شود صدها هزار آمریکایی روز شنبه در تظاهرات سراسری آمریکا برای اعمال قوانین سخت تر در خصوص سلاح در این کشور شرکت کنند.

این تارنما افزود: دانش آموزان دبیرستان پارکلند در فلوریدا که ۱۷ نفر از دانش آموزان و کارکنان آن روز ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ۹۶) در حادثه تیراندازی به قتل رسیدند در میان ۵۰۰ هزار تظاهرکننده در خیابان پنسیلوانیا نزدیک به کاخ کنگره آمریکا در واشنگتن حضور پیدا خواهند کرد.

رویترز ادامه داد:این تظاهرات که هماهنگی اش بر عهده نجات یافتگان حادثه «دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس» شهر پارکلند است، هدفش تغییر در مصوبه ای است که مانع از اقدامات جدی نسبت به کنترل سلاح در آمریکا شده است. کشتار در مدارس و دانشگاه های آمریکا تبدیل به یک رخداد معمول شده است.

رویترز نوشت:آمی شومر ستاره سینما نیز قرار است در تظاهرات لوس آنجلس شرکت کند. جرج کلونی بازیگر مشهور و همسرش ۵۰۰ هزار دلار کمک کرده و همچنین اعلام کرده اند که در تظاهرات واشنگتن شرکت می کنند.

برگزارکنندگان تظاهرات از نمایندگان کنگره می خواهند تا فروش سلاح هایی نظیر اسلحه ای که در حادثه فلوریدا از آن استفاده شد را ممنوع و بررسی سابقه خریدار سلاح را جدی تر کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، روز جمعه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا لایحه بودجه ۱.۳ تریلیون دلاری را که شامل اصلاحات جزئی در بررسی سابقه فروش سلاح می شد، را امضا کرد.

یکی از دانش آموزان دبیرستان پارکلند اعلام کرد که اعتراضات راهی برای جوانان آمریکایی است تا مخالفت خود را با 'انجمن ملی سلاح' یک لابی قدرتمند اسلحه، نشان دهند.

دموکرات ها و گروه های غیر حزبی امیدوار هستند تا ۲۵ هزار رای اولی در این تظاهرات شرکت کنند زیرا دموکرات ها در کل طرفدار کنترل جدی تر سلاح هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۱۴ فوریه ( ۲۵ بهمن ماه) رسانه های آمریکا خبری منتشر کردند که در دبیرستانی واقع در پارکلند فلوریدا در اثر تیراندازی ۱۷ دانش آموز کشته شدند. آن ها گفتند که ضارب یکی از دانش آموزان اخراج شده همان دبیرستان بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج