۶۹۴۴۱۸
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

هنگام رانندگی در شب چای و قهوه بنوشید

سخنگوی سازمان آتش نشانی ضمن اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی از جمله موارد مهمی است که باید در طول سفر به آن توجه شود و غالباً حوادثی که در راه رخ می دهد بیشتر و خطرناک تر از حوادث خانگی است، گفت: رعایت این نکات ایمنی می تواند تا حد زیادی از بروز این حوادث بکاهد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی ضمن اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی از جمله موارد مهمی است که باید در طول سفر به آن توجه شود و غالباً حوادثی که در راه رخ می دهد بیشتر و خطرناک تر از حوادث خانگی است، گفت: رعایت این نکات ایمنی می تواند تا حد زیادی از بروز این حوادث بکاهد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هنگام رانندگی در شب، مایعاتی مانند قهوه و چای بنوشید چون این مایعات، انسان را شاداب و بانشاط کرده و انرژی تحلیل رفته را به بدن بازمی گرداند، گفت: اگر در هنگام رانندگی احساس خستگی و خواب آلودگی کردید، اگر راننده دیگری در کنار شما حضور دارد، هدایت خودرو را به او بسپارید و اگر نه، در محلی مناسب که خطر تصادف وجود نداشته باشد مانند پارکینگ های حاشیه جاده توقف کنید. چراغ های خطر و فلاشرها را روشن کنید، درها را قفل کرده و به استراحت بپردازید.

به گفته سخنگوی آتش نشانی، اگر به هر دلیلی زمان کافی برای توقف ندارید، حداقل چند دقیقه از خودرو پیاده شده، کمی قدم بزنید، صورت خود را با آب بشویید و پس از چند دقیقه نرمش، با شادابی و هوشیاری کامل به مسیر خود ادامه دهید.

وی اضافه کرد: همواره در خودرو، جعبه کمک های اولیه داشته باشید. به ویژه کیت مخصوص مارگزیدگی از لوازم مهم در این جعبه می باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: حتماً در طول سفر از کمربند ایمنی استفاده کنید و به سایر سرنشینان خصوصاً کودکان ضرورت استفاده از آن را آموزش دهید و دقت کنید کودکان، سر و دست خود را از پنجره خودرو خارج نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین مرادی(کفدهک)

      باسلام خدمت همه عزیزان
      توروبه خدا دراین ایام با آرامش رانندگی کنید درسته خوردن چای وقهوه تأثیر داره اما خیلی ازراننده ها برای اینکه به خواب نروند به اشتباه سیگار میکشند که این خود خستگی را زیاد وتمرکزراکم میکند برابر تحقیقات بوی لیمو تازه ومصرف آن نیز باعث افزایش هوشیاری دررانندگی میشود.بعدازهر2ساعت رانندگی باخیال راحت کنار بزنید دست وصورت خودرابا آب سردبشوید چندین نفس عمیق بکشید ودوباره به رانندگی خود ادامه دهید.
      اما این نکته فراموش نشود هرموقع احساس خستگی وخواب آلودگی کردید دراولین فرصت کنار بزنید واستراحت کنید ویادآورکسانی باشید که منتظر شماهستند.
      باتشکراز همه شما

    • بدون نام

      شب " کی به کیه" اگر جان خود و دیگران رو دست داری تا ساعت 17 بیشتر رانندگی نگن چون هر چقدر فهوه بخوری , یه قهوه نخورده به تورت می خوره .

    • ایرانی اصل

      چشم حتما اینکار میکنیم اگه پول داشتیم بریم مسافرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج