جاباما
۶۹۴۵۱۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

چگونه در نوروز مجوز اسباب‌کشی بگیریم؟

از ۲۸ اسفند۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه جاری در بسیاری از شهرهای کشور اسباب‌کشی و حمل هرگونه اثاثیه مگر با داشتن مجوز از کلانتری ممنوع است و پلیس چگونگی دریافت این مجوز را اعلام کرده است.

خبرگزاری ایسنا: از ۲۸ اسفند۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه جاری در بسیاری از شهرهای کشور اسباب‌کشی و حمل هرگونه اثاثیه مگر با داشتن مجوز از کلانتری ممنوع است و پلیس چگونگی دریافت این مجوز را اعلام کرده است.

شهروندانی که از ۲۸ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه جاری قصد انجام اسباب‌کشی را دارند باید بدانند که حمل هرگونه بار و اثاثیه طی این مدت ممنوع بوده و در صورت رویت، هریک از مأموران یگان‌های پلیس با این افراد برخورد شده و خودرو نیز توقیف می‌شود.

تنها شرط اسباب‌کشی در این ایام اخذ مجوز از کلانتری محل است و بر اساس آنچه که پلیس به ایسنا اعلام کرده است، متقاضیان باید برای صدور مجوز اسباب‌کشی با اصل و کپی کارت ملی و مدارک سکونت به کلانتری محل زندگی خود مراجعه کرده و در آنجا درخواست خود را برای دریافت مجوز حمل و نقل اسباب و اثاثیه دریافت کنند.

در کلانتری با ثبت درخواست شهروندان، یکی از مأموران کلانتری به‌ همراه متقاضی به محل اسباب‌کشی مراجعه کرده و پس از انجام تحقیقات از سابقه سکونت و کسب اطمینان از مالکیت متقاضی بر اسباب و اثاثیه، صورت جلسه‌ای تنظیم شده و پلاک خودروی حامل اثاثیه نیز در آن درج می‌شود.

سپس مجوز مدت‌دار حمل اسباب برای آن خودرو و در تاریخی معین صادر می‌شود، فرآیند صدور این مجوز کمتر از یک ساعت به طول می‌انجامد و این از وظایف قانونی ابلاغ شده به کلانتری های پایتخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج