۶۹۴۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازگشت های تاریخی استقلال در آسیا

تیم استقلال تهران سابقه جبران ۳ شکست خود در مراحل حذفی مسابقات آسیایی را در کارنامه دارد و امیدوار است در بازی روز چهارشنبه برای چهارمین بار موفق به انجام این کار بشود.

خبرآنلاین: تیم استقلال تهران سابقه جبران ۳ شکست خود در مراحل حذفی مسابقات آسیایی را در کارنامه دارد و امیدوار است در بازی روز چهارشنبه برای چهارمین بار موفق به انجام این کار بشود.

تیم استقلال تهران در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل سئول کره جنوبی حداقل ۲ گل بزند تا بازی را به وقت اضافی و ضربات پنالتی بکشاند. استقلالی ها سابقه جبران ۳ شکست خود را در مراحل حذفی مسابقات آسیایی دارند:

- در مرحله یک هشتم نهایی جام در جام آسیا ۹۷-۱۹۹۶ تیم استقلال در شهر نمنگان ازبکستان ۴-۱ مغلوب نوف باخور شد تا حذف این تیم قطعی به نظر برسد، اما در بازی برگشت این تیم در آزادی با ۳ گل نوف باخور را شکست داد و با توجه به یک گل زده در خانه حریف صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد.

- در مرحله یک شانزدهم نهایی جام در جام آسیا ۰۱-۲۰۰۰ تیم استقلال در ابوظبی به مصاف الوحده امارات رفت و با نتیجه ۳-۲ شکست خورد. این تیم یک هفته بعد در اولین روز پاییز ۱۳۷۹ در آزادی با درخشش فرهاد مجیدی که ۲ گل زد، ۴- صفر تیم ضعیف الوحده را شکست داد و گام به مرحله بعد گذاشت.

- در مرحله حذفی جام باشگاههای آسیا ۰۲- ۲۰۰۱ تیم استقلال در جده به مصاف الاتحاد رفت و ۳-۲ شکست خورد. بازی برگشت دو تیم در یک روز سرد زمستانی در آزادی برگزار شد و بعد از اینکه هر دو تیم یک گل زدند، حساسیت بازی به اوج خود رسید. اما ضربه سر تماشایی نیکبخت واحدی که حساس ترین و مهم ترین گل خود را برای این تیم زد باعث شد تا استقلال ۲-۱ پیروز و راهی مرحله بعدی شود.

اما تفاوتی که این ۳ بازی با دیدار روز چهارشنبه دارند این است که استقلال در همه بازی های رفت مقابل حریفانش گل زده بود و در دو بازی مقابل نوف باخور و الاتحاد با قانون گل زده در خانه حریف صعود کرد. ضمن آنکه سئول کره جنوبی تیمی متفاوت با آن تیم ها و نسبتاً حرفه ای است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج