جاباما
۶۹۴۶۱۴
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

لیبرمن: اجازه ایران هسته‌ای را نخواهیم داد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌اساس و واهی خود علیه کشورمان، گفت که این رژیم از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای جلوگیری خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌اساس و واهی خود علیه کشورمان، گفت که این رژیم از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای جلوگیری خواهد کرد.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (امروز) بار دیگر به تکرار ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نمای مقامات این رژیم علیه کشورمان پرداخت.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، لیبرمن گفت: اسرائیل مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای است، این یک شعار و حرف نیست. ایران در سوریه حضور نظامی نخواهد داشت، ایران هسته‌ای وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما تنها حرف نمی‌زنیم بلکه عمل می‌کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین به موضوع تظاهرات علیه حصارکشی در مرز اراضی اشغالی در نوار غزه پرداخت که قرار است ۳۰ مارس برگزار شود. وی گفت: پیشنهاد ما به جهان این است که خشمگین نشوند، در هر شرایطی ما باید خونسرد و مصمم باشیم، ما برای وقوع هر اتفاقی آماده هستیم.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی خود تنها دارنده زرادخانه هسته‌ای در منطقه خاورمیانه به شمار می‌آید در حالیکه هیچگاه این مساله را به طور رسمی نپذیرفته است اما این رژیم با تکیه بر ادعاهای بی‌اساس خود مدعی می‌شود که ایران به دنبال دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز بارها در گزارشات خود درباره برنامه هسته‌ای ایران و روند اجرای برنامه جامع اقدام مشترک تایید کرده است که ایران به تعهدات خود پایبند است و هیچ شواهدی دال بر وجود انحراف در فعالیت‌های هسته‌ای ایران وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران چند سال قبل اعلام کرده بود که یک کشور هسته ایی شده است.

    • محمدرضا بختیار

      اول از همه دوست عزیز ایران از لحاظ هسته ای هیچ جایگاهی ندارد و این مقوله در محضر قدرت های هسته ای جهان مثل روز روشن هستش فقط از این کانال به عنوان یک اهرم فشار و مانور سیاسی در برابر افکار بین الملل سود می برند دوم اینکه لیبرمن و شجاعت کشورش با چنین مساحت و جمعیت اندک حای سوال دارد که برای منطقه ای در دوران شعار های بین الملل دموکراسی تصمیم گیرنده شده است

    • بدون نام

      ایران دنبال هسته ای نظامی نیست ......

    • بدون نام

      حالا کی جازه میدی.

    • بی خیال

      رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها اعلام نموده است که کشور ما نیازی به سلاح هسته ای نداشته و طبق آموزه های دینی مراجع عظام تقلید ساخت و استفاده از سلاح هسته ای را حرام می‌دانند کسانی که دنبال سلاح هسته ای هستند که کشورشان ۲۵سال بعد را نخواهد دید چون کشور جعلی اسرائیل محکوم به فناست دوسالش گذشت اسرائیل غاصب ۲۳سال دیگر وجود ندارد انشاالله بزودی رژیم غاصب صهیونیستی از روی زمین محو خواهد شد

    • بدون نام

      بدبخت تو چکاره هستی که بگی ایران سلاح هسته ای داشته باشه یا خیر. ایران مجهز به اخرین گلاهک های هسته ای روز دنیاست تا شما ها رو نابود کنه در وقت خودش خواهی دید و همچنین ارباب اشغالت امریکا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج