جاباما
۶۹۴۶۹۹
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

پرده‌برداری از عمارت مجلل سفیر عربستان در آمریکا

ديلي ميل نوشت خالد بن سلمان آل سعود برادر وليعهد و سفير عربستان در آمريکا به صورت محرمانه عمارتي مجلل را در ويرجينيا به ارزش دوازده ميليون دلار خريداري کرده است.

خبرگزاري صدا و سيما: ديلي ميل نوشت خالد بن سلمان آل سعود برادر وليعهد و سفير عربستان در آمريکا به صورت محرمانه عمارتي مجلل را در ويرجينيا به ارزش دوازده ميليون دلار خريداري کرده است.

برادر وليعهد و سفير عربستان در آمريکا به صورت محرمانه عمارتي مجلل را در ويرجينيا به ارزش دوازده ميليون دلار خريداري کرده است.

­­ديلي ميل نوشت خالد بن سلمان آل سعود برادر وليعهد و سفير عربستان در آمريکا به صورت محرمانه عمارتي مجلل را در ويرجينيا به ارزش دوازده ميليون دلار خريداري کرده است.

اسناد ثبتي فروش اين ملک نشان مي دهد خالد بن سلمان آل سعود اين عمارت هشت طبقه را در ماه فوريه سال گذشته و از طريق يک شرکت صوري با پرداخت نقدي خريداري کرده است.

ديلي ميل همچنين از ولخرجي هاي ديگر برادر وليعهد عربستان پرده برداشت. وي در مدت فعاليت به عنوان سفير عربستان در آمريکا هشت ميليون دلار هزينه کرده و يک هواپيماي لوکس بوئينگ ۷۶۷ اجاره کرده است که هزينه هر ساعت اجاره آن سي هزار دلار است.

اين افشاگري ها براي رژيمي که درحال اجراي سياست هاي رياضتي است و بن سلمان نوامبر سال گذشته اقدامات سرکوبگرانه اي را عليه فساد مالي شاهزادگان سعودي آغاز کرد، مايه شرمندگي است.

خانه بيست و چهار هزار فوت مربعي آل سعود معروف به قلعه دو لومير يا کاخ روشني در هجده مايلي واشنگتن دي سي در ويرجينيا قرار دارد. اين شاهزاده بيست و هشت ساله اين ملک را در شرايطي خريداري کرده است که هنوز دانشجوي امور امنيت بين الملل در دانشگاه جورج تاون بود. وي آوريل سال گذشته به عنوان سفير عربستان در آمريکا منصوب شد.

پرده‌برداری از عمارت مجلل سفیر عربستان در آمریکا

پرده‌برداری از عمارت مجلل سفیر عربستان در آمریکا

پرده‌برداری از عمارت مجلل سفیر عربستان در آمریکا

پرده‌برداری از عمارت مجلل سفیر عربستان در آمریکا

پرده‌برداری از عمارت مجلل سفیر عربستان در آمریکا

پرده‌برداری از عمارت مجلل سفیر عربستان در آمریکا

پرده‌برداری از عمارت مجلل سفیر عربستان در آمریکا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      با این که میدونم نظرم تایید نمیشه ولی تا چشمتون دراد پولشو دارن میخرن

    • بدون نام

      به ما چه.ما بریم دنبال اختلاس گرای خودمون.آقایان و آقا زاده های ژن خوب تو ایران بیشتر از سعودی ها خرج میکنند.

    • بدون نام

      شمابااین اخباربه جزاینکه دل مارابه درد می آورید چه نتیجه ای می گیرید بعضی ازاوقات باشنیدن این اخبار شک می کنم که روش ماشایددرست نباشه قربان عدالت خدابدم یعنی مابنده اش نیستیم مگه به جز بندگی خدا چه کاری کرده ایم که دراین ایام نوروز قدرت رفتن به یک مسافرت رابه همراه خانواده ام نباید داشته باشم ولی این عربهای آل سعود وهابی چرابایددرنازونعمت عشق وحال دنیاراببرند پس صبرخداکی تمام میشه ماکه عمرمون تمام شدوبجزبدبختی وفقر وذلت هیچ چیزنسیبمان نشد میترسم تواون دنیا هم بهترین جای بهشت مال همین ها باشه

      پاسخ ها

      • جمال

        قطعا بهشت اگرباشدووجودداشته باشه انجاهم ثروتمندان واختلاسگران سهم بالایی دارند

    • محمدرضا بختیار

      البته در سیستم پادشاهی و سلطنتی جای هیچ شبهه ای در خرید این املاک نیست چون همه چیز در راس آن سلطنت قرار دارد و اگر در ایران صنعت نفت در یک حکومت سلطنتی ملی اعلام می گردد نشان از این دارد که پادشاه خود راغب به تغییر شیوه حکومت داری بوده است

    • نسل سوخته

      به شماچه مربوط اونادارن چیکارمیکنن؟مگه تواین مملکت ازاینجورآدماکم داریم که دزدی میلیاردی ازبیت المال کردن وگریختن یادارن تواین مملکت راحت میخورن.خجالتم خوب چیزیه

    • واقعیت

      چرا به همه چیزعربستان گیردادید؟؟؟ازداخل کشورخودمون بگیدازاختلاسهاو حسابهای میلیاردی تازه کشف شده ها

    • بدون نام

      دوازده ملیون دلار برای پسریک پادشاه وسفیر هیچ است درایران یک کارمندمیلیلردهادلاردرکاناداو غیره.....سرمایه گذاری میکند آن هم ازمنابع ملی وبیت المال بدون اجازه بعدهم اختلاس می نامند نه دزدی....

    • ولی

      شماها چرازورتون میاد دارندگی وبرازندگی.بهتراز اینه که مثل مسولین ما پول مردم روبخورند وروش هم یه لیوان اب خنک.دمشون هم گرم.چشم اونهایی دربیاد که نمیتونن ببینند.

    • سلام

      از اختلاس های مدیران خودمون هم بگید

    • بدون نام

      لطفا این متن "خالد بن سلمان آل سعود برادر وليعهد و سفير عربستان در آمريکا به صورت محرمانه عمارتي مجلل را در ويرجينيا به ارزش دوازده ميليون دلار خريداري کرده است." رو چند بار دیگه تکرار کنید که همه بفهمن

    • بدون نام

      دارندگی و برازندگی هم خودشون میخورن هم به مردمشون میدن مردمشون هم در رفاه مطلق زندگی میکنن اخیرا هم اصلاحات اساسی انجام داده ازادیشون هم شده در حد اروپا یکی باید خودمونو مسخره کنه با این پیشینه تاریخی شدیم قرون وسطایی

    • بدون نام

      12 میلیون دلار میشه 60 میلیارد تومان
      خودتون بسنجید فاصلشو با 3 هزار میلیارد تومان و 12 هزار میلیارد تومانو ....

    • علی

      اگر همشون اینجوری زندگی میکنند نوش جانشان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج